20-21 Marca
2018
Warszawa
Multikino
20-21 Marca
2018
Warszawa, Multikino

Konferencja
Email
Marketingowa

  • 5Edycji Konferencji
  • 87Godzin prelekcji
  • 1846Zadowolonych uczestników
  • Certyfikat uczestnictwa
  • 20 Punktów DIMAQ

O Mail My Day

Już po raz szósty czekamy na Ciebie z dawką inspirujących prelekcji i case study nie tylko z rynków polskich, lecz także zagranicznych. Drugiego dnia w trakcie warsztatów dowiesz się jak efektywnie wykorzystać email marketing i łączyć go z innymi działaniami. Konferencja to nie tylko możliwość uczestniczenia w ciekawych prelekcjach i warsztatach, to świetna okazja do poznania wyjątkowych osób oraz wymiany doświadczeń.

Prelegenci

Maciej Orłoś
Więcej
maciejorlos.pl
Maciej Orłoś Dziennikarz i prezenter maciejorlos.pl
Paweł Sala
Więcej
FreshMail
Paweł Sala Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail
Alexa Hubley
Więcej
Unbounce
Alexa Hubley Customer Marketing Strategist Unbounce
Artur Jabłoński
Więcej
ArturJablonski.com
Artur Jabłoński ArturJablonski.com
Artur Kurasiński
Więcej
kurasinski.com
Artur Kurasiński Przedsiębiorca,mówca publiczny, bloger kurasinski.com
Maciej Lewiński
Więcej
Akademia Analytics
Maciej Lewiński CEO Akademia Analytics
Maciej Budzich
Więcej
mediafun.pl
Maciej Budzich Bloger mediafun.pl
Jan Zając
Więcej
Sotrender
Jan Zając Prezes Zarządu Sotrender
Szymon Słowik
Więcej
Takaoto
Szymon Słowik Współzałożyciel Takaoto Takaoto
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
Więcej
MyLo
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Radca prawny, wspólnik MyLo
Łukasz Kozłowski
Więcej
Shoper
Łukasz Kozłowski Customer Success Manager Shoper
Michał Madura
Więcej
Edisonda
Michał Madura Konsultant UX Edisonda
Grzegorz Miłkowski
Więcej
Content House
Grzegorz Miłkowski CEO Content House
Łukasz Chwiszczuk
Więcej
MediaGroup
Łukasz Chwiszczuk Trener Google Adwords MediaGroup
Bartłomiej Rak
Więcej
Polar Sport
Bartłomiej Rak Specjalista ds. e-commerce Polar Sport
Grzegorz Nowak
Więcej
Alpaca Studio
Grzegorz Nowak CEO Alpaca Studio
Elżbieta Krupa
Więcej
FreshMail
Elżbieta Krupa Account Manager FreshMail
Aleksandra Jakubek
Więcej
FreshMail
Aleksandra Jakubek Customer Relationship Manager FreshMail
Marcin Kociuba
Więcej
FreshMail
Marcin Kociuba Online Marketing Manager FreshMail
Szymon Odolanowski
Więcej
FreshMail
Szymon Odolanowski Specjalista ds. email marketingu FreshMail
Gabriela Wolak
Więcej
FreshMail
Gabriela Wolak Email Marketing Specialist FreshMail
Mateusz Zapała
Więcej
FreshMail
Mateusz Zapała Strategy Manager FreshMail

Zobacz jak było ostatnio:

Przekonaj swojego pracodawcę, że warto z nami być!

Pobierz pdf’a dla szefa

Co o nas mówią

#mailmyday
Jacek Kotarbiński Jacek Kotarbiński kotarbinski.com
Dobra impreza, której sercem i duszą jest Paweł Sala, CEO FreshMail. M@il My Day to kopalnia dobrych praktyk w zakresie email marketingu, e-commerce, marketing automation oraz komunikacji realizowanej drogą elektroniczną.
Paweł Koziara Paweł Koziara Marketer+
Każdego roku uczestniczę w kilkunastu wydarzeniach branżowych. M@il My Day to konferencja, która na stałe wpisała się do mojego kalendarza wydarzeń marketingowych. Jadąc na MMD mam pewność, że merytoryka będzie na wysokim poziomie, organizacja nie zawiedzie, a wieczorny networking na afterparty to okazja do wartościowych rozmów o biznesie w luźniejszej atmosferze.
Mateusz Tułecki Mateusz Tułecki InernetBeta
M@il My Day to konferencja, którą cenię za wysoki poziom merytoryczny i świetną organizację. Wyróżnia ją także to, że oprócz tradycyjnych prelekcji prowadzone są praktyczne warsztaty.
Andrzej Ogonowski Andrzej Ogonowski SMSAPI
Jeżeli organizator merytorycznej konferencji o e-mail marketingu "zjadł zęby" na tym narzędziu, to oznacza tylko jedno, jak mawia pewien Rahim - #ToJestDobraKonferencja. Sam występowałem przed niejedną publicznością, jednak przy wyjściu na scenę M@il My Day, miałem nogi jak z waty. Polecam udział w tej konferencji praktykom i teoretykom komunikacji marketingowej.
Monika Czaplicka Monika Czaplicka Wobuzz
Konferencje MMD wspominam bardzo fajnie, nie tylko ze względu na merytorykę, ale niesamowicie fajnych ludzi. Z ciekawością posłuchałam prezentacji, a wiele relacji z tej konferencji przyniosło efekty biznesowe (i towarzyskie :) )
Ilość miejsc