Pierwszy dzień konferencji to wystąpienia wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Siedząc w wygodnych kinowych fotelach Multikina, będziecie mogli dać się wciągnąć w świat wielkich możliwości email marketingu i zobaczyć jak łączyć go z innymi działaniami marketingowymi, żeby osiągać jak najlepsze wyniki sprzedażowe. W przerwach przy kawie i lunchu będziecie mogli porozmawiać z prelegentami.

Multikino, Złote Tarasy, ul. Złota 59
Rejestracja uczestników 08:30 - 09:30
Rozpoczęcie 09:30 - 09:35
09:35 - 10:00
Email Marketing 2019
Paweł Sala
FreshMail
Kamil Kozieł
PrezART


Email Marketing 2019
Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Ewangelizator email marketingu - od wielu lat publikujący w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer +, Nowa Sprzedaż i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Współautor bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefana. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych.


10:00 - 10:25
Informacje podamy wkrótce
Nazwisko już niebawem


Informacje podamy wkrótce


10:25 - 10:50
Informacje podamy wkrótce
Nazwisko już niebawem


Informacje podamy wkrótce


Przerwa kawowa 10:50 - 11:15
11:15 - 11:40
Informacje podamy wkrótce
Nazwisko już niebawem


Informacje podamy wkrótce


11:40 - 12:05
Social Seling w B2B. Przykłady dobrych wdrożeń i kreacji marki eksperta w email marketingu.
Rafał Szymański
-


Social Seling w B2B. Przykłady dobrych wdrożeń i kreacji marki eksperta w email marketingu.
Twórca Social Selling Marketing Automation. Ekspert digital marketingu i eCommerce. Specjalizuje się w optymalizacji sprzedaży przez Internet. Na podstawie doświadczeń przy wdrażaniu programów Social Selling, zbudował własne narzędzie do optymalizacji i automatyzacji działań na LinkedIn, Facebook i Twitter. Prelegent konferencji na temat digital marketingu i eCommerce. Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie email marketingowe.


12:05 - 12:30
Pułapki prawne marketingu w Internecie
Tomasz Palak
Grupa Profit Plus


Pułapki prawne marketingu w Internecie
Radca prawny w Prawo Plus Podatki. Działający w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Ma na koncie występy na: I love marketing, Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach.


12:30 - 12:55
Informacje podamy wkrótce
Nazwisko już niebawem


Informacje podamy wkrótce


Przerwa obiadowa 12:55 - 13:40
13:40 - 14:05
Email marketing w jednoosobowej firmie - podejście, budowanie bazy, rezultaty.
Dominik Juszczyk
-


Email marketing w jednoosobowej firmie - podejście, budowanie bazy, rezultaty.
W życiu i w codziennej pracy wdraża najlepsze praktyki, które mają zwiększyć produktywność jego i zespołów, z którymi współpracuje. Jako certyfikowany trener Instytutu Gallupa pomaga zwiększyć produktywność i efektywność pracowników. Stara się wykorzystać maksymalnie każdy dzień. Cieszy się swoimi porannymi treningami biegowymi.


14:05 - 14:30
Google Ads, czyli o reklamie w Google m.in. w Twoim telewizorze.
Łukasz Chwiszczuk
MediaGroup


Google Ads, czyli o reklamie w Google m.in. w Twoim telewizorze.
Czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Obecnie Head of Digital Performance w MediaGroup. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, Meritum Bank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Ads. Prelegent na I Love Marketing, Mail My Day, SEMcamp, Akademii Google Partners i SemKRK.


14:30 - 14:55
Informacje podamy wkrótce
Nazwisko już niebawem


Informacje podamy wkrótce


14:55 - 15:20
Informacje podamy wkrótce
Nazwisko już niebawem


Informacje podamy wkrótce


Przerwa kawowa 15:20 - 15:45
15:45 - 16:10
6 sposobów budowania wartościowych relacji z klientem
Michał Sadowski
-


6 sposobów budowania wartościowych relacji z klientem
Założyciel i Prezes Brand24, firmy zajmującej się monitoringiem Internetu. Startup Founder of the Year w konkursie “The Next Web Startup Awards”. Autor bestsellerowej książki "Rewolucja Social Media". Programista i grafik. W wolnym czasie fotograf i gitarzysta w zespole Band24.


16:10 - 16:35
Informacje podamy wkrótce
Nazwisko już niebawem


Informacje podamy wkrótce


16:35 - 17:00
Facebook Ads
Artur Jabłoński
Digitalk


Facebook Ads
CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.


Rejestracja uczestników 08:30 - 09:30
Rozpoczęcie 09:30 - 09:35
Email Marketing 2019

Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Ewangelizator email marketingu - od wielu lat publikujący w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer +, Nowa Sprzedaż i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Współautor bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefana. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych.




09:35
10:00
Paweł Sala
FreshMail
Kamil Kozieł
PrezART
Email Marketing 2019
Informacje podamy wkrótce





10:00
10:25
Nazwisko już niebawem
Informacje podamy wkrótce
Informacje podamy wkrótce





10:25
10:50
Nazwisko już niebawem
Informacje podamy wkrótce
Przerwa kawowa 10:50 - 11:15
Informacje podamy wkrótce





11:15
11:40
Nazwisko już niebawem
Informacje podamy wkrótce
Social Seling w B2B. Przykłady dobrych wdrożeń i kreacji marki eksperta w email marketingu.

Twórca Social Selling Marketing Automation. Ekspert digital marketingu i eCommerce. Specjalizuje się w optymalizacji sprzedaży przez Internet. Na podstawie doświadczeń przy wdrażaniu programów Social Selling, zbudował własne narzędzie do optymalizacji i automatyzacji działań na LinkedIn, Facebook i Twitter. Prelegent konferencji na temat digital marketingu i eCommerce. Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie email marketingowe.




11:40
12:05
Rafał Szymański
-
Social Seling w B2B. Przykłady dobrych wdrożeń i kreacji marki eksperta w email marketingu.
Pułapki prawne marketingu w Internecie

Radca prawny w Prawo Plus Podatki. Działający w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Ma na koncie występy na: I love marketing, Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach.




12:05
12:30
Tomasz Palak
Grupa Profit Plus
Pułapki prawne marketingu w Internecie
Informacje podamy wkrótce





12:30
12:55
Nazwisko już niebawem
Informacje podamy wkrótce
Przerwa obiadowa 12:55 - 13:40
Email marketing w jednoosobowej firmie - podejście, budowanie bazy, rezultaty.

W życiu i w codziennej pracy wdraża najlepsze praktyki, które mają zwiększyć produktywność jego i zespołów, z którymi współpracuje. Jako certyfikowany trener Instytutu Gallupa pomaga zwiększyć produktywność i efektywność pracowników. Stara się wykorzystać maksymalnie każdy dzień. Cieszy się swoimi porannymi treningami biegowymi.




13:40
14:05
Dominik Juszczyk
-
Email marketing w jednoosobowej firmie - podejście, budowanie bazy, rezultaty.
Google Ads, czyli o reklamie w Google m.in. w Twoim telewizorze.

Czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Obecnie Head of Digital Performance w MediaGroup. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, Meritum Bank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Ads. Prelegent na I Love Marketing, Mail My Day, SEMcamp, Akademii Google Partners i SemKRK.




14:05
14:30
Łukasz Chwiszczuk
MediaGroup
Google Ads, czyli o reklamie w Google m.in. w Twoim telewizorze.
Informacje podamy wkrótce





14:30
14:55
Nazwisko już niebawem
Informacje podamy wkrótce
Informacje podamy wkrótce





14:55
15:20
Nazwisko już niebawem
Informacje podamy wkrótce
Przerwa kawowa 15:20 - 15:45
6 sposobów budowania wartościowych relacji z klientem

Założyciel i Prezes Brand24, firmy zajmującej się monitoringiem Internetu. Startup Founder of the Year w konkursie “The Next Web Startup Awards”. Autor bestsellerowej książki "Rewolucja Social Media". Programista i grafik. W wolnym czasie fotograf i gitarzysta w zespole Band24.




15:45
16:10
Michał Sadowski
-
6 sposobów budowania wartościowych relacji z klientem
Informacje podamy wkrótce





16:10
16:35
Nazwisko już niebawem
Informacje podamy wkrótce
Facebook Ads

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.




16:35
17:00
Artur Jabłoński
Digitalk
Facebook Ads
Ilość miejsc