Agenda
10 kwietnia to pierwszy dzień konferencji. Na scenie wystąpią najlepsi marketingowi specjaliści, którzy podzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą. Siedząc w wygodnych kinowych fotelach Multikina, będziecie mogli dać się wciągnąć w świat wielkich możliwości email marketingu. Poznać najlepsze praktyki, trendy i sposoby łączenia z innymi działaniami marketingowymi tak, aby osiągać, jak najlepsze wyniki sprzedażowe. Przerwy kawowe możecie wykorzystać na wymianę wrażeń i doświadczeń z prelegentami oraz innymi uczestnikami.
Multikino, Złote Tarasy, ul. Złota 59
Rejestracja uczestników
08:45 - 09:30
Rozpoczęcie
09:30 - 09:40
09:40 - 10:00
Pułapki umysłu w email marketingu


10:00 - 10:20
Google Ads, czyli o reklamie w Google m.in. w Twoim telewizorze

10:20 - 10:40
Jak uczynić fascynującą najnudniejszą część pracy email marketera
10:40 - 11:00
Sekwencje emailowe i procesy w kampaniach sprzedażowych - case study

11:00 - 11:20
Strategia, kampania, kreacja – taka sytuacja

Przerwa kawowa
11:20 - 11:40
11:40 - 12:00
Pułapki prawne marketingu w internecie

12:00 - 12:20
Remarketing mailowy - jak wysyłać maile, które generują sprzedaż bez zbierania adresów, w zgodzie z RODO

12:20 - 12:40
Email marketing w jednoosobowej firmie - podejście, budowanie bazy, rezultaty

12:40 - 13:00
Poza schemat - czyli jak myśleć, planować i realizować niestandardowe kampanie z influencerami
Przerwa obiadowa
13:00 - 13:40
13:40 - 14:00
Email, chatbot, a może SMS? Oczekiwania konsumenta vs komunikacja marki

14:00 - 14:20
Jak Cię widzą tak Cię… klikają czyli pozycjonowanie na liście wiadomości
14:20 - 14:40
Generowanie leadów za pomocą content marketingu. W jaki sposób planować działania,
żeby Excel się zgadzał?

14:40 - 15:00
6 sposobów budowania wartościowych relacji z klientem

Przerwa kawowa
15:00 - 15:20
15:20 - 15:40
Prosto w serce. Rola dostępu do informacji w email marketingu
15:40 - 16:00
Email Marketing 2019

16:00 - 16:20
Social Seling w B2B. Przykłady dobrych wdrożeń i kreacji marki eksperta w email marketingu.

16:20 - 16:40
Google Analytics - Nie daj się zwieść analitycznym pozorom

16:40 - 17:00
Facebook Ads - Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe

Rejestracja uczestników
08:45 - 09:30
Rozpoczęcie
09:30 - 09:40
09:40
10:00

Paweł Sala
FreshMail

Kamil Kozieł
PrezART
Pułapki umysłu w email marketingu
10:00
10:20

Łukasz Chwiszczuk
MediaGroup
Google Ads, czyli o reklamie w Google m.in. w Twoim telewizorze
10:20
10:40
Witold Kilijański
NewDataLabS
Jak uczynić fascynującą najnudniejszą część pracy email marketera
10:40
11:00

Magdalena Pawłowska
magdalenap.com
Sekwencje emailowe i procesy w kampaniach sprzedażowych - case study
11:00
11:20

Łukasz Hardek
Semahead
Strategia, kampania, kreacja – taka sytuacja
Przerwa kawowa
11:20 - 11:40
11:40
12:00

Tomasz Palak
Grupa Profit Plus
Pułapki prawne marketingu w internecie
12:00
12:20

Konrad Giżycki
GO.PL
Remarketing mailowy - jak wysyłać maile, które generują sprzedaż bez zbierania adresów, w zgodzie z RODO
12:20
12:40

Dominik Juszczyk
dominikjuszczyk.pl
Email marketing w jednoosobowej firmie - podejście, budowanie bazy, rezultaty
12:40
13:00
Maciek Budzich
MediaFun
Poza schemat - czyli jak myśleć, planować i realizować niestandardowe kampanie z influencerami
Przerwa obiadowa
13:00 - 13:40
13:40
14:00

Andrzej Ogonowski
SMSAPI
Email, chatbot, a może SMS? Oczekiwania konsumenta vs komunikacja marki
14:00
14:20
Jakub Cel
Interia
Jak Cię widzą tak Cię… klikają czyli pozycjonowanie na liście wiadomości
14:20
14:40

Grzegorz Miłkowski
ContentHouse
Generowanie leadów za pomocą content marketingu. W jaki sposób planować działania,
żeby Excel się zgadzał?
14:40
15:00

Michał Sadowski
Brand24
6 sposobów budowania wartościowych relacji z klientem
Przerwa kawowa
15:00 - 15:20
15:20
15:40
Marcin Szczupak
Press Service Monitoring Mediów
Prosto w serce. Rola dostępu do informacji w email marketingu
15:40
16:00

Paweł Sala
FreshMail
Email Marketing 2019
16:00
16:20

Rafał Szymański
MarkaEksperta.pl
Social Seling w B2B. Przykłady dobrych wdrożeń i kreacji marki eksperta w email marketingu.
16:20
16:40

Karol Dziedzic
Karol Dziedzic
Google Analytics - Nie daj się zwieść analitycznym pozorom
16:40
17:00

Artur Jabłoński
Digitalk
Facebook Ads - Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe