10 kwietnia to pierwszy dzień konferencji. Na scenie wystąpią najlepsi marketingowi specjaliści, którzy podzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą. Siedząc w wygodnych kinowych fotelach Multikina, będziecie mogli dać się wciągnąć w świat wielkich możliwości email marketingu. Poznać najlepsze praktyki, trendy i sposoby łączenia z innymi działaniami marketingowymi tak, aby osiągać, jak najlepsze wyniki sprzedażowe. Przerwy kawowe możecie wykorzystać na wymianę wrażeń i doświadczeń z prelegentami oraz innymi uczestnikami.

Multikino, Złote Tarasy, ul. Złota 59
Rejestracja uczestników 08:45 - 09:30
Rozpoczęcie 09:30 - 09:40
09:40 - 10:00
Pułapki umysłu w email marketingu
Paweł Sala
FreshMail
Kamil Kozieł
PrezART


Pułapki umysłu w email marketingu
Paweł Sala - ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Ewangelizator email marketingu - od wielu lat publikujący w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer+, Nowa Sprzedaż i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Współautor bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefana. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych. Czy wiesz, że aż 73% marketerów zgadza się ze stwierdzeniem, że email marketing ma kluczowe znaczenie dla ich działalności i jest 40-krotnie skuteczniejszy niż media społecznościowe? Nie wierzysz? Zatem zapraszamy Cię na warsztaty prowadzone przez Pawła Salę, CEO & co-founder we FreshMailu.

Kamil Kozieł - skromnie sypia, bo robi dużo prezentacji. Ma przeświadczenie, że z każdą historią bez pointy, listą punktowaną lub żartem godnym emisji w Familiadzie, umiera jeden widz. Posiada niewytłumaczalny talent do przyciągania bystrych ludzi, interdyscyplinarnych projektów i niskich budżetów. Auto-destrukcyjne ciągoty skłoniły go do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. O swoich przemyśleniach informuje świat na blogu: kamilkoziel.pl. Założyciel IT School i PrezART.


10:00 - 10:20
Google Ads, czyli o reklamie w Google m.in. w Twoim telewizorze
Łukasz Chwiszczuk
MediaGroup


Google Ads, czyli o reklamie w Google m.in. w Twoim telewizorze
Łukasz Chwiszczuk - czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Obecnie Head of Digital Performance w MediaGroup. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, Meritum Bank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Ads. Prelegent na I Love Marketing, Mail My Day, SEMcamp, Akademii Google Partners i SemKRK.


10:20 - 10:40
Jak uczynić fascynującą najnudniejszą część pracy email marketera
Witold Kilijański
NewDataLabS


Jak uczynić fascynującą najnudniejszą część pracy email marketera
Witold Kilijański - Prezes Zarządu NewDataLabs - jedynej w Polsce firmy w 100% skoncentrowanej na wdrożeniach technologii Tableau (najbardziej innowacyjnego narzędzia na rynku Business Intelligence), współtwórca wielu projektów wdrożeniowych. Ponadto członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów w ramach, których współtworzy dobre praktyki analizy danych w Polsce. Autor wielu publikacji na temat analizy, raportowania i wizualizacji danych, wykładowca wyższych uczelni, a także prelegent na licznych konferencjach branżowych. Prywatnie fan narciarstwa, turystyki, żeglarstwa i gotowania.


10:40 - 11:00
Sekwencje emailowe i procesy w kampaniach sprzedażowych - case study
Magdalena Pawłowska
magdalenap.com


Sekwencje emailowe i procesy w kampaniach sprzedażowych - case study
Magdalena Pawłowska - ekspert online marketingu, przedsiębiorca, #1 best selling autor „Jedna kampania do wolności” nominowanej w TOP10 najlepszych biznesowych książek 2018 wg. ECONOMICUS, host podcastu Marketing MasterClass. Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o sprzedaż produktów online. Radzą się jej znani autorzy, trenerzy i osoby showbiznesu, jak zmonetyzować ich obecność w Internecie. Magdalena na swoim koncie ma wiele udanych kampanii, m.in. dla jednego z klientów, dostarczyła klientów o wartości zakupowej 2,4 miliona PLN podczas dwumiesięcznej kampanii online, przy innej ponad 1 milion PLN przychodu w 15 dni, oraz 600 tysięcy PLN przychodu w 5 dni. Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce - Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager. Innymi klientami byli m.in. mBank, Groupon. Misją Magdaleny jest edukacja przedsiębiorców w zakresie tworzenia produktów online, czyli opakowania i sprzedaży ich wiedzy w formie produktów internetowych. Wierzy, że dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.


11:00 - 11:20
Strategia, kampania, kreacja – taka sytuacja
Łukasz Hardek
Semahead


Strategia, kampania, kreacja – taka sytuacja
Łukasz Hardek - Head of New Business w Agencji Semahead. Jako szef pionu New Business od listopada 2018 roku koordynuje podległy mu zespół, odpowiada za realizację strategii sprzedażowej oraz bierze udział w planowaniu działań dla klientów i rozwijaniu oferty agencji. Przez 6 lat pracował w firmie FreshMail gdzie odpowiadał za kontakty z największymi klientami, zarządzanie działem sprzedaży oraz reprezentował firmę jako prelegent podczas konferencji i szkoleń z zakresu email marketingu.

Zobacz zapowiedź:


Przerwa kawowa 11:20 - 11:40
11:40 - 12:00
Pułapki prawne marketingu w internecie
Tomasz Palak
Grupa Profit Plus


Pułapki prawne marketingu w internecie
Tomasz Palak - radca prawny w Prawo Plus Podatki. Działający w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Ma na koncie występy na: I love marketing, Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach.


12:00 - 12:20
Remarketing mailowy - jak wysyłać maile, które generują sprzedaż bez zbierania adresów, w zgodzie z RODO
Konrad Giżycki
GO.PL


Remarketing mailowy - jak wysyłać maile, które generują sprzedaż bez zbierania adresów, w zgodzie z RODO
Konrad Giżycki - współtwórca GO.PL - platformy reklamy display, video oraz e-mail. Programista z ponad 25-letnim doświadczeniem. W GO.PL pierwotnie jako CTO, a od 2016 roku jako CEO z sukcesami zarządza firmą. Twórca backendu RTB obsługującego w Polsce ponad 2 miliardy zapytań o reklamy dziennie. Pomysłodawca i główny twórca oprogramowania do remarketingu emailowego. Twórca wdrożenia remarketingu performance i emailowego dla Grupy Onet. Nie boi się żadnych wyzwań, a jego celem jest tworzenie jak najlepszych rozwiązań, dających realne zyski klientom. GO.PL jako platforma reklamowa uzyskała prestiżowe nagrody Ekomers, za Inowacje Roku oraz Najlepsze Narzędzie do generowania sprzedaży. Pasjonat fotografii i trenigów siłowych, ceniony za zaangażowanie w każdy projekt.


12:20 - 12:40
Email marketing w jednoosobowej firmie - podejście, budowanie bazy, rezultaty
Dominik Juszczyk
dominikjuszczyk.pl


Email marketing w jednoosobowej firmie - podejście, budowanie bazy, rezultaty
Dominik Juszczyk - w życiu i w codziennej pracy wdraża najlepsze praktyki, które mają zwiększyć produktywność jego i zespołów, z którymi współpracuje. Jako certyfikowany trener Instytutu Gallupa pomaga zwiększyć produktywność i efektywność pracowników. Stara się wykorzystać maksymalnie każdy dzień. Cieszy się swoimi porannymi treningami biegowymi.


12:40 - 13:00
Poza schemat - czyli jak myśleć, planować i realizować niestandardowe kampanie z influencerami
Maciek Budzich
MediaFun


Poza schemat - czyli jak myśleć, planować i realizować niestandardowe kampanie z influencerami
Maciek Budzich - Media, które otaczają nas z każdej strony, próbując wcisnąć do głowy kolejną informację, czasem mnie wkurzają, czasem bawią, często zastanawiam się jak je wykorzystać do własnych celów. Dlatego stworzyłem własne medium i jestem jego największym fanem – tak powstał blog mediafun.pl. Jestem pasjonatem i komentatorem nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Miałem okazję być uczestnikiem na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładam m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie, AGH w Krakowie na kierunku marketing internetowy.


Przerwa obiadowa 13:00 - 13:40
13:40 - 14:00
Email, chatbot, a może SMS? Oczekiwania konsumenta vs komunikacja marki
Andrzej Ogonowski
SMSAPI


Email, chatbot, a może SMS? Oczekiwania konsumenta vs komunikacja marki
Andrzej Ogonowski - od 2006 roku związany z firmą ComVision (obecnie LINK Mobility Poland), początkowo jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. odpowiada za całokształt działań wizerunkowych marki oraz PR platformy. Uczestnik i prelegent wielu konferencji i spotkań branżowych, współautor wielu artykułów oraz książki „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”. Interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi i komunikacyjnymi, mierzeniem efektywności prowadzonych działań promocyjnych i wizerunkowych.

Zobacz zapowiedź:


14:00 - 14:20
Jak Cię widzą tak Cię… klikają czyli pozycjonowanie na liście wiadomości
Jakub Cel
Interia


Jak Cię widzą tak Cię… klikają czyli pozycjonowanie na liście wiadomości
Jakub Cel - manager zespołu odpowiadającego m.in. za dostarczalność wiadomości masowych do Poczty Interii i współpracę z kluczowymi partnerami, a także monetyzację poza reklamową Portalu i usługi B2B. W swojej karierze w Interii zarządzał pocztą email, hostingiem, usługami płatnymi, a także przeprowadził wiele istotnych projektów, które na przestrzeni 7 lat przyczyniły się do sukcesów i wysokiej pozycji serwisów z Grupy Interii na rynku online. Wcześniej zdobywał doświadczenie po drugiej stronie adserwera m.in. w Grupie RMF oraz Comarch SA jako specjalista ds. badań marketingowych i promocji online. Chętnie dzieli się swoją wiedzą o rynku online na forum licznych organizacji branżowych, tym razem jako prelegent Mail My Day 2019 opowie m.in. o tym w jaki sposób wyróżnić się na tle tysięcy nadawców newsletterów i jak zmienia się rynek e-mail marketingu w Polsce.


14:20 - 14:40
Generowanie leadów za pomocą content marketingu. W jaki sposób planować działania, żeby Excel się zgadzał?
Grzegorz Miłkowski
ContentHouse


Generowanie leadów za pomocą content marketingu. W jaki sposób planować działania, żeby Excel się zgadzał?
Grzegorz Miłkowski - CEO w agencji full service content marketing – ContentHouse. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Materasso, Grupa PSB, Mrówka, mFinanse, Union Investment.

Zobacz zapowiedź:


14:40 - 15:00
6 sposobów budowania wartościowych relacji z klientem
Michał Sadowski
Brand24


6 sposobów budowania wartościowych relacji z klientem
Michał Sadowski - założyciel i Prezes Brand24, firmy zajmującej się monitoringiem Internetu. Startup Founder of the Year w konkursie “The Next Web Startup Awards”. Autor bestsellerowej książki "Rewolucja Social Media". Programista i grafik. W wolnym czasie fotograf i gitarzysta w zespole Band24.


Przerwa kawowa 15:00 - 15:20
15:20 - 15:40
Prosto w serce. Rola dostępu do informacji w email marketingu
Marcin Szczupak
Press Service Monitoring Mediów


Prosto w serce. Rola dostępu do informacji w email marketingu
Marcin Szczupak - kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing. Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.


15:40 - 16:00
Email Marketing 2019
Paweł Sala
FreshMail


Email Marketing 2019
Paweł Sala - ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Ewangelizator email marketingu - od wielu lat publikujący w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer+, Nowa Sprzedaż i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Współautor bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefana. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych. Czy wiesz, że aż 73% marketerów zgadza się ze stwierdzeniem, że email marketing ma kluczowe znaczenie dla ich działalności i jest 40-krotnie skuteczniejszy niż media społecznościowe? Nie wierzysz? Zatem zapraszamy Cię na warsztaty prowadzone przez Pawła Salę, CEO & co-founder we FreshMailu.


16:00 - 16:20
Social Seling w B2B. Przykłady dobrych wdrożeń i kreacji marki eksperta w email marketingu.
Rafał Szymański
MarkaEksperta.pl


Social Seling w B2B. Przykłady dobrych wdrożeń i kreacji marki eksperta w email marketingu.
Rafał Szymański - ekspert digital marketingu i eCommerce z kilkunastoletnim doświadczeniem w największych korporacjach. Specjalizuje się w optymalizacji sprzedaży przez Internet. Na podstawie doświadczeń przy wdrażaniu programów Social Selling, zbudował autorskie narzędzie do optymalizacji i automatyzacji działań na LinkedIn, Facebook i Twitter. Prelegent konferencji na temat digital marketingu i eCommerce. Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie email marketingowe.

Zobacz zapowiedź:


16:20 - 16:40
Google Analytics - Nie daj się zwieść analitycznym pozorom
Karol Dziedzic
Karol Dziedzic


Google Analytics - Nie daj się zwieść analitycznym pozorom
Karol Dziedzic - Google Certified Trainer. W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM / SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.


16:40 - 17:00
Facebook Ads - Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe
Artur Jabłoński
Digitalk


Facebook Ads - Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe
Artur Jabłoński - CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.


Rejestracja uczestników 08:45 - 09:30
Rozpoczęcie 09:30 - 09:40
Pułapki umysłu w email marketingu

Paweł Sala - ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Ewangelizator email marketingu - od wielu lat publikujący w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer+, Nowa Sprzedaż i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Współautor bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefana. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych. Czy wiesz, że aż 73% marketerów zgadza się ze stwierdzeniem, że email marketing ma kluczowe znaczenie dla ich działalności i jest 40-krotnie skuteczniejszy niż media społecznościowe? Nie wierzysz? Zatem zapraszamy Cię na warsztaty prowadzone przez Pawła Salę, CEO & co-founder we FreshMailu.

Kamil Kozieł - skromnie sypia, bo robi dużo prezentacji. Ma przeświadczenie, że z każdą historią bez pointy, listą punktowaną lub żartem godnym emisji w Familiadzie, umiera jeden widz. Posiada niewytłumaczalny talent do przyciągania bystrych ludzi, interdyscyplinarnych projektów i niskich budżetów. Auto-destrukcyjne ciągoty skłoniły go do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. O swoich przemyśleniach informuje świat na blogu: kamilkoziel.pl. Założyciel IT School i PrezART.




09:40
10:00
Paweł Sala
FreshMail
Kamil Kozieł
PrezART
Pułapki umysłu w email marketingu
Google Ads, czyli o reklamie w Google m.in. w Twoim telewizorze

Łukasz Chwiszczuk - czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Obecnie Head of Digital Performance w MediaGroup. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, Meritum Bank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Ads. Prelegent na I Love Marketing, Mail My Day, SEMcamp, Akademii Google Partners i SemKRK.




10:00
10:20
Łukasz Chwiszczuk
MediaGroup
Google Ads, czyli o reklamie w Google m.in. w Twoim telewizorze
Jak uczynić fascynującą najnudniejszą część pracy email marketera

Witold Kilijański - Prezes Zarządu NewDataLabs - jedynej w Polsce firmy w 100% skoncentrowanej na wdrożeniach technologii Tableau (najbardziej innowacyjnego narzędzia na rynku Business Intelligence), współtwórca wielu projektów wdrożeniowych. Ponadto członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów w ramach, których współtworzy dobre praktyki analizy danych w Polsce. Autor wielu publikacji na temat analizy, raportowania i wizualizacji danych, wykładowca wyższych uczelni, a także prelegent na licznych konferencjach branżowych. Prywatnie fan narciarstwa, turystyki, żeglarstwa i gotowania.




10:20
10:40
Witold Kilijański
NewDataLabS
Jak uczynić fascynującą najnudniejszą część pracy email marketera
Sekwencje emailowe i procesy w kampaniach sprzedażowych - case study

Magdalena Pawłowska - ekspert online marketingu, przedsiębiorca, #1 best selling autor „Jedna kampania do wolności” nominowanej w TOP10 najlepszych biznesowych książek 2018 wg. ECONOMICUS, host podcastu Marketing MasterClass. Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o sprzedaż produktów online. Radzą się jej znani autorzy, trenerzy i osoby showbiznesu, jak zmonetyzować ich obecność w Internecie. Magdalena na swoim koncie ma wiele udanych kampanii, m.in. dla jednego z klientów, dostarczyła klientów o wartości zakupowej 2,4 miliona PLN podczas dwumiesięcznej kampanii online, przy innej ponad 1 milion PLN przychodu w 15 dni, oraz 600 tysięcy PLN przychodu w 5 dni. Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce - Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager. Innymi klientami byli m.in. mBank, Groupon. Misją Magdaleny jest edukacja przedsiębiorców w zakresie tworzenia produktów online, czyli opakowania i sprzedaży ich wiedzy w formie produktów internetowych. Wierzy, że dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.




10:40
11:00
Magdalena Pawłowska
magdalenap.com
Sekwencje emailowe i procesy w kampaniach sprzedażowych - case study
Strategia, kampania, kreacja – taka sytuacja

Łukasz Hardek - Head of New Business w Agencji Semahead. Jako szef pionu New Business od listopada 2018 roku koordynuje podległy mu zespół, odpowiada za realizację strategii sprzedażowej oraz bierze udział w planowaniu działań dla klientów i rozwijaniu oferty agencji. Przez 6 lat pracował w firmie FreshMail gdzie odpowiadał za kontakty z największymi klientami, zarządzanie działem sprzedaży oraz reprezentował firmę jako prelegent podczas konferencji i szkoleń z zakresu email marketingu.

Zobacz zapowiedź:




11:00
11:20
Łukasz Hardek
Semahead
Strategia, kampania, kreacja – taka sytuacja
Przerwa kawowa 11:20 - 11:40
Pułapki prawne marketingu w internecie

Tomasz Palak - radca prawny w Prawo Plus Podatki. Działający w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Ma na koncie występy na: I love marketing, Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach.




11:40
12:00
Tomasz Palak
Grupa Profit Plus
Pułapki prawne marketingu w internecie
Remarketing mailowy - jak wysyłać maile, które generują sprzedaż bez zbierania adresów, w zgodzie z RODO

Konrad Giżycki - współtwórca GO.PL - platformy reklamy display, video oraz e-mail. Programista z ponad 25-letnim doświadczeniem. W GO.PL pierwotnie jako CTO, a od 2016 roku jako CEO z sukcesami zarządza firmą. Twórca backendu RTB obsługującego w Polsce ponad 2 miliardy zapytań o reklamy dziennie. Pomysłodawca i główny twórca oprogramowania do remarketingu emailowego. Twórca wdrożenia remarketingu performance i emailowego dla Grupy Onet. Nie boi się żadnych wyzwań, a jego celem jest tworzenie jak najlepszych rozwiązań, dających realne zyski klientom. GO.PL jako platforma reklamowa uzyskała prestiżowe nagrody Ekomers, za Inowacje Roku oraz Najlepsze Narzędzie do generowania sprzedaży. Pasjonat fotografii i trenigów siłowych, ceniony za zaangażowanie w każdy projekt.




12:00
12:20
Konrad Giżycki
GO.PL
Remarketing mailowy - jak wysyłać maile, które generują sprzedaż bez zbierania adresów, w zgodzie z RODO
Email marketing w jednoosobowej firmie - podejście, budowanie bazy, rezultaty

Dominik Juszczyk - w życiu i w codziennej pracy wdraża najlepsze praktyki, które mają zwiększyć produktywność jego i zespołów, z którymi współpracuje. Jako certyfikowany trener Instytutu Gallupa pomaga zwiększyć produktywność i efektywność pracowników. Stara się wykorzystać maksymalnie każdy dzień. Cieszy się swoimi porannymi treningami biegowymi.




12:20
12:40
Dominik Juszczyk
dominikjuszczyk.pl
Email marketing w jednoosobowej firmie - podejście, budowanie bazy, rezultaty
Poza schemat - czyli jak myśleć, planować i realizować niestandardowe kampanie z influencerami

Maciek Budzich - Media, które otaczają nas z każdej strony, próbując wcisnąć do głowy kolejną informację, czasem mnie wkurzają, czasem bawią, często zastanawiam się jak je wykorzystać do własnych celów. Dlatego stworzyłem własne medium i jestem jego największym fanem – tak powstał blog mediafun.pl. Jestem pasjonatem i komentatorem nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Miałem okazję być uczestnikiem na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładam m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie, AGH w Krakowie na kierunku marketing internetowy.




12:40
13:00
Maciek Budzich
MediaFun
Poza schemat - czyli jak myśleć, planować i realizować niestandardowe kampanie z influencerami
Przerwa obiadowa 13:00 - 13:40
Email, chatbot, a może SMS? Oczekiwania konsumenta vs komunikacja marki

Andrzej Ogonowski - od 2006 roku związany z firmą ComVision (obecnie LINK Mobility Poland), początkowo jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. odpowiada za całokształt działań wizerunkowych marki oraz PR platformy. Uczestnik i prelegent wielu konferencji i spotkań branżowych, współautor wielu artykułów oraz książki „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”. Interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi i komunikacyjnymi, mierzeniem efektywności prowadzonych działań promocyjnych i wizerunkowych.

Zobacz zapowiedź:




13:40
14:00
Andrzej Ogonowski
SMSAPI
Email, chatbot, a może SMS? Oczekiwania konsumenta vs komunikacja marki
Jak Cię widzą tak Cię… klikają czyli pozycjonowanie na liście wiadomości

Jakub Cel - manager zespołu odpowiadającego m.in. za dostarczalność wiadomości masowych do Poczty Interii i współpracę z kluczowymi partnerami, a także monetyzację poza reklamową Portalu i usługi B2B. W swojej karierze w Interii zarządzał pocztą email, hostingiem, usługami płatnymi, a także przeprowadził wiele istotnych projektów, które na przestrzeni 7 lat przyczyniły się do sukcesów i wysokiej pozycji serwisów z Grupy Interii na rynku online. Wcześniej zdobywał doświadczenie po drugiej stronie adserwera m.in. w Grupie RMF oraz Comarch SA jako specjalista ds. badań marketingowych i promocji online. Chętnie dzieli się swoją wiedzą o rynku online na forum licznych organizacji branżowych, tym razem jako prelegent Mail My Day 2019 opowie m.in. o tym w jaki sposób wyróżnić się na tle tysięcy nadawców newsletterów i jak zmienia się rynek e-mail marketingu w Polsce.




14:00
14:20
Jakub Cel
Interia
Jak Cię widzą tak Cię… klikają czyli pozycjonowanie na liście wiadomości
Generowanie leadów za pomocą content marketingu. W jaki sposób planować działania, żeby Excel się zgadzał?

Grzegorz Miłkowski - CEO w agencji full service content marketing – ContentHouse. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Materasso, Grupa PSB, Mrówka, mFinanse, Union Investment.

Zobacz zapowiedź:




14:20
14:40
Grzegorz Miłkowski
ContentHouse
Generowanie leadów za pomocą content marketingu. W jaki sposób planować działania, żeby Excel się zgadzał?
6 sposobów budowania wartościowych relacji z klientem

Michał Sadowski - założyciel i Prezes Brand24, firmy zajmującej się monitoringiem Internetu. Startup Founder of the Year w konkursie “The Next Web Startup Awards”. Autor bestsellerowej książki "Rewolucja Social Media". Programista i grafik. W wolnym czasie fotograf i gitarzysta w zespole Band24.




14:40
15:00
Michał Sadowski
Brand24
6 sposobów budowania wartościowych relacji z klientem
Przerwa kawowa 15:00 - 15:20
Prosto w serce. Rola dostępu do informacji w email marketingu

Marcin Szczupak - kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing. Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.




15:20
15:40
Marcin Szczupak
Press Service Monitoring Mediów
Prosto w serce. Rola dostępu do informacji w email marketingu
Email Marketing 2019

Paweł Sala - ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Ewangelizator email marketingu - od wielu lat publikujący w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer+, Nowa Sprzedaż i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Współautor bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefana. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych. Czy wiesz, że aż 73% marketerów zgadza się ze stwierdzeniem, że email marketing ma kluczowe znaczenie dla ich działalności i jest 40-krotnie skuteczniejszy niż media społecznościowe? Nie wierzysz? Zatem zapraszamy Cię na warsztaty prowadzone przez Pawła Salę, CEO & co-founder we FreshMailu.




15:40
16:00
Paweł Sala
FreshMail
Email Marketing 2019
Social Seling w B2B. Przykłady dobrych wdrożeń i kreacji marki eksperta w email marketingu.

Rafał Szymański - ekspert digital marketingu i eCommerce z kilkunastoletnim doświadczeniem w największych korporacjach. Specjalizuje się w optymalizacji sprzedaży przez Internet. Na podstawie doświadczeń przy wdrażaniu programów Social Selling, zbudował autorskie narzędzie do optymalizacji i automatyzacji działań na LinkedIn, Facebook i Twitter. Prelegent konferencji na temat digital marketingu i eCommerce. Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie email marketingowe.

Zobacz zapowiedź:




16:00
16:20
Rafał Szymański
MarkaEksperta.pl
Social Seling w B2B. Przykłady dobrych wdrożeń i kreacji marki eksperta w email marketingu.
Google Analytics - Nie daj się zwieść analitycznym pozorom

Karol Dziedzic - Google Certified Trainer. W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM / SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.




16:20
16:40
Karol Dziedzic
Karol Dziedzic
Google Analytics - Nie daj się zwieść analitycznym pozorom
Facebook Ads - Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe

Artur Jabłoński - CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.




16:40
17:00
Artur Jabłoński
Digitalk
Facebook Ads - Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe
Ilość miejsc