Pierwszy dzień konferencji to wystąpienia wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Siedząc w wygodnych kinowych fotelach Multikina, będziecie mogli dać się wciągnąć w świat wielkich możliwości email marketingu i zobaczyć jak łączyć go z innymi działaniami marketingowymi, żeby osiągać jak najlepsze wyniki sprzedażowe. W przerwach przy kawie i lunchu będziecie mogli porozmawiać z prelegentami.

Multikino, Złote Tarasy, ul. Złota 59
Rejestracja uczestników 08:30 - 09:30
Rozpoczęcie 09:30 - 09:35
09:35 - 10:00
Email Marketing 2018
Paweł Sala
FreshMail


Email Marketing 2018
Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Ewangelizator email marketingu - od wielu lat publikujący w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer +, Nowa Sprzedaż i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Współautor bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefana. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych.


10:00 - 10:25
5 najczęstszych błędów popełnianych podczas prezentacji.
Maciej Orłoś
maciejorlos.pl


5 najczęstszych błędów popełnianych podczas prezentacji.
Dziennikarz, gospodarz programów telewizyjnych, konferansjer i prowadzący wydarzenia specjalne, konferencje oraz gale. Jeden z najbardziej popularnych dziennikarzy i prezenterów telewizyjnych w Polsce – laureat czterech Wiktorów, w tym Super Wiktora za całokształt dokonań oraz Telekamery. Trener wystąpień publicznych, autoprezentacji i kontaktów z mediami.


10:25 - 10:50
Jak zaprojektować skuteczny formularz?
Maciej Płonka
Edisonda


Jak zaprojektować skuteczny formularz?
Konsultant UX z 8-letnim doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu badań i projektowaniu funkcjonalnym. Autor badań i raportów dotyczących m.in. użyteczności stron internetowych organizacji pożytku publicznego, firm, instytucji państwowych, mailingów reklamowych, a także serwisów e-commerce. Konsultował, organizował i prowadził projekty dla takich klientów jak Bank BPH, HDI Asekuracja, TAURON Polska Energia, ING Bank Śląski, Ministerstwo Spraw Zagranicznych czy Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.


Przerwa kawowa 10:50 - 11:15
11:15 - 11:40
Wiele razy powtarzane kłamstwo staje się prawdą, czyli o konwersji mobile
Maciej Lewiński
Akademia Analytics


Wiele razy powtarzane kłamstwo staje się prawdą, czyli o konwersji mobile
Maciek Lewiński zajmuję się rozwiązywaniem problemów małych, średnich i dużych firm z Google AdWords i Google Analytics. Powołał go do tego… sam Google. Jest Certyfikowanym Trenerem, któremu gigant powierzył edukowanie agencji SEM w ramach projektu Akademia Google Partners oraz konsultowanie najtrudniejszych przypadków. Działa także w ramach Centrum Pomocy Google, a za merytoryczne wsparcie oficjalnego forum Google otrzymał tytuł Najlepszego Współtwórcy Forum Google. Co to dla Ciebie oznacza? Wystąpienie na konferencji i warsztaty z Google Analytics poprowadzi człowiek, który zna narzędzia Google’a jak własną kieszeń.


11:40 - 12:05
Na czym polega model omnichannel i customer experience
Grzegorz Nowak
Alpaca Studio


Na czym polega model omnichannel i customer experience


12:05 - 12:30
Udowodnię Ci, że RODO zrozumie dwulatek
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
MyLo


Udowodnię Ci, że RODO zrozumie dwulatek
Radca prawny z ponad 10-letnim doświadczeniem, współwłaściciel kancelarii MyLo. Najbardziej lubi przekuwać problemy prawne na łatwe rozwiązania. Pracuje głównie dla firm z branży interaktywnej. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych, wdraża polityki zgodne z RODO bez uszczerbku dla procesów marketingowych, skutecznie broni klientów w kontrolach UOKiK. Pracuje dla takich firm jak 4F, Freshmail, Opcom, Insignia, Content House, Socjomania, XTRF, SoftwareMill, PushPushGo, FastTony.es, DobreProgramy, Marketer+, cosmose.co, sprawnymarketing.pl Prelegent w zakresie RODO na konferencjach: 1) Marketing Progress 2017 we Wrocławiu, 2) Akademia Marketingu 2017 w Krakowie, 3) Mail My Day 2018 w Warszawie


12:30 - 12:55
10 porad jak zbudować wierną społeczność wokół cyklu wydarzeń za pomocą email marketingu
Artur Kurasiński
kurasinski.com


10 porad jak zbudować wierną społeczność wokół cyklu wydarzeń za pomocą email marketingu
Przedsiębiorca,mówca publiczny i fan nowych technologii. Współtwórca wielu polskich startupów. Mentor w licznych konkursach oraz autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o technologii: kurasinski.com. Prelegent i uczestnik największych i najważniejszych konferencji branżowych w Polsce. Współtwórca największego i najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów (Aula Polska) oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, książek, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.


Przerwa obiadowa 12:55 - 13:40
13:40 - 14:05
Dlaczego nam nie wyszło... [Case Study kampanii Biblii Audio]
Maciej Budzich
mediafun.pl


Dlaczego nam nie wyszło... [Case Study kampanii Biblii Audio]
Media, które otaczają nas z każdej strony, próbując wcisnąć do głowy kolejną informację, czasem mnie wkurzają, czasem bawią, często zastanawiam się jak je wykorzystać do własnych celów. Dlatego stworzyłem własne medium i jestem jego największym fanem – tak powstał blog mediafun.pl. Jestem pasjonatem i komentatorem nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Miałem okazję być uczestnikiem na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładam m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie, AGH w Krakowie na kierunku marketing internetowy.


14:05 - 14:30
Kampanie AdWords jako uzupełnienie mailingu. Ogromny potencjał niewykorzystywanych możliwości
Łukasz Chwiszczuk
MediaGroup


Kampanie AdWords jako uzupełnienie mailingu. Ogromny potencjał niewykorzystywanych możliwości
Kampanie AdWords jako uzupełnienie mailingu. Ogromny potencjał niewykorzystywanych możliwości


14:30 - 14:55
Wycieczka górska z Polar Sport, czyli jak radzimy sobie na e-mail marketingowym szlaku
Bartłomiej Rak
Polar Sport


Wycieczka górska z Polar Sport, czyli jak radzimy sobie na e-mail marketingowym szlaku
Od 2005 roku w Polar Sport odpowiedzialny za kanał e-commerce. Obecnie skupiony na rozwoju platformy sklepu oraz planowaniu i i analizowaniu działań e-marketingowych.
Wspinacz, miłośnik espresso i górskich aktywności.


14:55 - 15:20
W cieniu gigantów? Google, Facebook i rynek reklamowy
Jan Zając
Sotrender


W cieniu gigantów? Google, Facebook i rynek reklamowy
Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji na temat psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 43 kraje – w większości na rowerze.


Przerwa kawowa 15:20 - 15:45
15:45 - 16:10
Lessons in Customer Marketing...From Watching Romantic Comedies (prelekcja w języku angielskim)
Alexa Hubley
Unbounce


Lessons in Customer Marketing...From Watching Romantic Comedies (prelekcja w języku angielskim)
Komedie romantyczne przynoszą nam cenne lekcje o budowaniu empatii i zaufania. Jak sprawić, by ściśle spersonalizowany marketing zainspirował klientów do zakochania się w Twoim produkcie, a za wszystkim stały świetne marketingowe wyniki? W niedawnej kampanii przeprowadzonej przez Unbounce, która polegała na przekonaniu klientów do przechodzenia na abonament roczny, firma zagwarantowała sobie 600 tysięcy dolarów przychodu w opłatach cyklicznych i odnotowała czterokrotny wzrost subskrypcji całorocznych… w zaledwie sześć miesięcy.


16:10 - 16:35
Jak połączyć siłę e-mail marketingu i SEO w kampaniach lead generation?
Szymon Słowik
Takaoto


Jak połączyć siłę e-mail marketingu i SEO w kampaniach lead generation?
Marketer, konsultant, bloger specjalizujący się w tematyce SEO. Współzałożyciel agencji analityczno-marketingowej Takaoto, w której odpowiada za audyty oraz strategie pozyskiwania ruchu z Google i social media. Współautor książki „Projektowanie strategii marki”. Wykładowca dwóch kierunków studiów podyplomowych AGH.


16:35 - 17:00
Generowanie leadów przez Facebooka
Artur Jabłoński
ArturJablonski.com


Generowanie leadów przez Facebooka
Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.


Rejestracja uczestników 08:30 - 09:30
Rozpoczęcie 09:30 - 09:35
Email Marketing 2018

Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Ewangelizator email marketingu - od wielu lat publikujący w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer +, Nowa Sprzedaż i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Współautor bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefana. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych.




09:35
10:00
Paweł Sala
FreshMail
Email Marketing 2018
5 najczęstszych błędów popełnianych podczas prezentacji.

Dziennikarz, gospodarz programów telewizyjnych, konferansjer i prowadzący wydarzenia specjalne, konferencje oraz gale. Jeden z najbardziej popularnych dziennikarzy i prezenterów telewizyjnych w Polsce – laureat czterech Wiktorów, w tym Super Wiktora za całokształt dokonań oraz Telekamery. Trener wystąpień publicznych, autoprezentacji i kontaktów z mediami.




10:00
10:25
Maciej Orłoś
maciejorlos.pl
5 najczęstszych błędów popełnianych podczas prezentacji.
Jak zaprojektować skuteczny formularz?

Konsultant UX z 8-letnim doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu badań i projektowaniu funkcjonalnym. Autor badań i raportów dotyczących m.in. użyteczności stron internetowych organizacji pożytku publicznego, firm, instytucji państwowych, mailingów reklamowych, a także serwisów e-commerce. Konsultował, organizował i prowadził projekty dla takich klientów jak Bank BPH, HDI Asekuracja, TAURON Polska Energia, ING Bank Śląski, Ministerstwo Spraw Zagranicznych czy Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.




10:25
10:50
Maciej Płonka
Edisonda
Jak zaprojektować skuteczny formularz?
Przerwa kawowa 10:50 - 11:15
Wiele razy powtarzane kłamstwo staje się prawdą, czyli o konwersji mobile

Maciek Lewiński zajmuję się rozwiązywaniem problemów małych, średnich i dużych firm z Google AdWords i Google Analytics. Powołał go do tego… sam Google. Jest Certyfikowanym Trenerem, któremu gigant powierzył edukowanie agencji SEM w ramach projektu Akademia Google Partners oraz konsultowanie najtrudniejszych przypadków. Działa także w ramach Centrum Pomocy Google, a za merytoryczne wsparcie oficjalnego forum Google otrzymał tytuł Najlepszego Współtwórcy Forum Google. Co to dla Ciebie oznacza? Wystąpienie na konferencji i warsztaty z Google Analytics poprowadzi człowiek, który zna narzędzia Google’a jak własną kieszeń.




11:15
11:40
Maciej Lewiński
Akademia Analytics
Wiele razy powtarzane kłamstwo staje się prawdą, czyli o konwersji mobile
Na czym polega model omnichannel i customer experience





11:40
12:05
Grzegorz Nowak
Alpaca Studio
Na czym polega model omnichannel i customer experience
Udowodnię Ci, że RODO zrozumie dwulatek

Radca prawny z ponad 10-letnim doświadczeniem, współwłaściciel kancelarii MyLo. Najbardziej lubi przekuwać problemy prawne na łatwe rozwiązania. Pracuje głównie dla firm z branży interaktywnej. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych, wdraża polityki zgodne z RODO bez uszczerbku dla procesów marketingowych, skutecznie broni klientów w kontrolach UOKiK. Pracuje dla takich firm jak 4F, Freshmail, Opcom, Insignia, Content House, Socjomania, XTRF, SoftwareMill, PushPushGo, FastTony.es, DobreProgramy, Marketer+, cosmose.co, sprawnymarketing.pl Prelegent w zakresie RODO na konferencjach: 1) Marketing Progress 2017 we Wrocławiu, 2) Akademia Marketingu 2017 w Krakowie, 3) Mail My Day 2018 w Warszawie




12:05
12:30
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
MyLo
Udowodnię Ci, że RODO zrozumie dwulatek
10 porad jak zbudować wierną społeczność wokół cyklu wydarzeń za pomocą email marketingu

Przedsiębiorca,mówca publiczny i fan nowych technologii. Współtwórca wielu polskich startupów. Mentor w licznych konkursach oraz autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o technologii: kurasinski.com. Prelegent i uczestnik największych i najważniejszych konferencji branżowych w Polsce. Współtwórca największego i najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów (Aula Polska) oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, książek, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.




12:30
12:55
Artur Kurasiński
kurasinski.com
10 porad jak zbudować wierną społeczność wokół cyklu wydarzeń za pomocą email marketingu
Przerwa obiadowa 12:55 - 13:40
Dlaczego nam nie wyszło... [Case Study kampanii Biblii Audio]

Media, które otaczają nas z każdej strony, próbując wcisnąć do głowy kolejną informację, czasem mnie wkurzają, czasem bawią, często zastanawiam się jak je wykorzystać do własnych celów. Dlatego stworzyłem własne medium i jestem jego największym fanem – tak powstał blog mediafun.pl. Jestem pasjonatem i komentatorem nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Miałem okazję być uczestnikiem na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładam m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie, AGH w Krakowie na kierunku marketing internetowy.




13:40
14:05
Maciej Budzich
mediafun.pl
Dlaczego nam nie wyszło... [Case Study kampanii Biblii Audio]
Kampanie AdWords jako uzupełnienie mailingu. Ogromny potencjał niewykorzystywanych możliwości

Kampanie AdWords jako uzupełnienie mailingu. Ogromny potencjał niewykorzystywanych możliwości




14:05
14:30
Łukasz Chwiszczuk
MediaGroup
Kampanie AdWords jako uzupełnienie mailingu. Ogromny potencjał niewykorzystywanych możliwości
Wycieczka górska z Polar Sport, czyli jak radzimy sobie na e-mail marketingowym szlaku

Od 2005 roku w Polar Sport odpowiedzialny za kanał e-commerce. Obecnie skupiony na rozwoju platformy sklepu oraz planowaniu i i analizowaniu działań e-marketingowych.
Wspinacz, miłośnik espresso i górskich aktywności.




14:30
14:55
Bartłomiej Rak
Polar Sport
Wycieczka górska z Polar Sport, czyli jak radzimy sobie na e-mail marketingowym szlaku
W cieniu gigantów? Google, Facebook i rynek reklamowy

Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji na temat psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 43 kraje – w większości na rowerze.




14:55
15:20
Jan Zając
Sotrender
W cieniu gigantów? Google, Facebook i rynek reklamowy
Przerwa kawowa 15:20 - 15:45
Lessons in Customer Marketing...From Watching Romantic Comedies (prelekcja w języku angielskim)

Komedie romantyczne przynoszą nam cenne lekcje o budowaniu empatii i zaufania. Jak sprawić, by ściśle spersonalizowany marketing zainspirował klientów do zakochania się w Twoim produkcie, a za wszystkim stały świetne marketingowe wyniki? W niedawnej kampanii przeprowadzonej przez Unbounce, która polegała na przekonaniu klientów do przechodzenia na abonament roczny, firma zagwarantowała sobie 600 tysięcy dolarów przychodu w opłatach cyklicznych i odnotowała czterokrotny wzrost subskrypcji całorocznych… w zaledwie sześć miesięcy.




15:45
16:10
Alexa Hubley
Unbounce
Lessons in Customer Marketing...From Watching Romantic Comedies (prelekcja w języku angielskim)
Jak połączyć siłę e-mail marketingu i SEO w kampaniach lead generation?

Marketer, konsultant, bloger specjalizujący się w tematyce SEO. Współzałożyciel agencji analityczno-marketingowej Takaoto, w której odpowiada za audyty oraz strategie pozyskiwania ruchu z Google i social media. Współautor książki „Projektowanie strategii marki”. Wykładowca dwóch kierunków studiów podyplomowych AGH.




16:10
16:35
Szymon Słowik
Takaoto
Jak połączyć siłę e-mail marketingu i SEO w kampaniach lead generation?
Generowanie leadów przez Facebooka

Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.




16:35
17:00
Artur Jabłoński
ArturJablonski.com
Generowanie leadów przez Facebooka
Czas Ilość miejsc