11 kwietnia, drugiego dnia konferencji spotykamy się na warsztatach. Aby zadbać o Wasz komfort i wygodę przy takiej formie zdobywania wiedzy, przenosimy się do sal szkoleniowych na Warszawskiej Ochocie. Chcąc odpowiedzieć na Wasze zróżnicowane potrzeby, proponujemy Wam aż 15 certyfikowanych warsztatów do wyboru. Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z email marketingiem wybierzcie się na całodniowy warsztat podstawowy “Email marketing od A do Z”. Dla tych, którzy już są obyci z newsletterami, proponujemy do wyboru 7 warsztatów porannych i 7 południowych, gdzie możecie poszerzyć swoją wiedzę z email marketingu lub innych tematów.

Football Shirts, Football Jerseys And Football Kits http://www.football-shirtssale.com/
Prints for hours and blind standards, new dad and mom, birthdays, own standards, pleasant matches, joyous announcements, pleasant off-beat slogan hours, every stage shirts, and every United Kingdom Cheap Football Shirts shop:https://www.football-shirtssale.com/ day for ideas. offers 599 football workforce kits items from China top chosen Jogging Clothing , Exercise & Health Put on , Athletic & Outside Attire , Sports & Outdoors cheap football shirts suppliers at wholesale prices with worldwide supply. You do not need to spend $300 on a high of the line weed eater if all you want is a cheaper battery powered one that will do the job. If you’re an fan cheap Borussia Dortmund football kits of old-faculty racing, take a look at Vintage NASCAR Hats and Shirts for some of racing’s all-time greats.
Whether or not you add this to your Nike football kits, Adidas football cheap Paris Saint Germain football kits kits or any of our low cost football kits you’re guaranteed an amazing have a look at discounted costs. We provide some of the greatest firm in the UK and worldwide if you’re a single cheap PSG football kits group football membership, or a large membership, companies, local authorities, universities, HM Forces, colleges or school contact us you will not be upset cheap Celtic football kits with our service.
It could possibly be Nike or Mitre participant and staff luggage, knee helps or sock tape, or football nets on a particular supply. Football kits can be found with both short or long sleeves, and socks cheap premier league football kits can be found which provide optimum consolation and air flow, making certain that players in any respect level and in all situations are covered. They say: Produced by Adidas with a standard cheap La Liga football kits color scheme, inspired by the long-lasting residence shirts worn in the Seventies and 80s.
Buying a nationwide workforce football shirt for your self cheap Serie A football kits or as a gift for one more is a approach of joining in with different supporters in a present of mutual help of a nationwide workforce. Each shirts are undeniably elegant and use a template that received over lots of people in cheap Bunds Liga football kits the course of the membership season when it was used by the likes of Atlético Madrid and PSV Eindhoven.

Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota, Aleje Jerozolimskie 181 B
Rejestracja uczestników 09:00 - 09:30
09:30 - 11:30
Jak skutecznie reklamować się na Facebooku
Artur Jabłoński
Digitalk


Jak skutecznie reklamować się na Facebooku
Mimo że nie ma gotowej, złotej recepty na idealną reklamę na Facebooku, to na szczęście są uniwersalne reguły, które rządzą tym światem. Na warsztatach prowadzonych przez Artura Jabłońskiego dowiesz się, jakie są to reguły i co z nimi zrobić. Gdy zaczniesz je stosować w swoich kampaniach reklamowych, Twoje koszty zmaleją, a wyniki wzrosną. A przecież na tym Ci najbardziej zależy, prawda? Dlatego przyjdź na warsztaty Artura i poznaj sprawdzone metody reklamowania się na Facebooku. Szczególnie, że dynamika tego medium ciągle się zmienia, dochodzą nowe formaty i zwiększają się możliwości dotarcia do nowych osób.


09:30 - 11:30
Skuteczny monitoring mediów - unikaj kryzysów, zdobywaj klientów
Daniel Baradziej
Brand24


Skuteczny monitoring mediów - unikaj kryzysów, zdobywaj klientów
Internauci udostępniają w sieci, a w szczególności w mediach społecznościowych, prawie wszystko: prywatne przemyślenie, osobiste pliki, zdjęcia dzieci, a nawet zdjęcia własnych kart kredytowych. Co ważniejsze, dzielą się również swoimi opiniami i osobistymi doświadczeniami w korzystaniu z różnych marek, produktów oraz usług. Chcesz wiedzieć jak je poznać?

Podczas warsztatu dowiesz się:

  • czym jest monitoring Internetu,
  • w jakich obszarach możesz go wykorzystać,
  • jak marki wykorzystują monitoring w swoich działaniach,
  • jak wygląda zaawansowana analiza danych,
  • jak wykorzystać funkcje Brand24, aby w łatwy sposób dotrzeć do oczekiwanych wzmianek.


09:30 - 11:30
Efektywna kreacja maila
Magdalena Szyjka
FreshMail


Efektywna kreacja maila
Masz już odbiorców i przemyślany cel, przed Tobą ostatnie zadanie - zrobić dobry newsletter. Nie wiesz, jak się do tego zabrać i od czego zacząć? Nie martw się, jesteś we właściwym miejscu. Na tym warsztacie Magdalena Szyjka przedstawi Ci nasz niezawodny sposób na tworzenie newslettera.

Podczas warsztatów dowiesz się:

  • jak samodzielnie stworzyć dobry newsletter,
  • jaki jest standardowy układ mailingu i co zrobić, aby wysyłka była bardziej efektywna,
  • jak zoptymalizować kampanię, aby odbiorca dotarł do jej końca.


  • 09:30 - 11:30
    Landing Page
    Błażej Abel
    Landingi


    Landing Page
    Czy chcesz dowiedzieć się jak skutecznie usprawnić swoje kampanie?

    Z warsztatów dowiesz się

    • Jak łatwo zintegrować landing page z narzędziami, z których już korzystasz,
    • W jaki sposób możesz spersonalizować landing page,
    • Na co zwrócić uwagę wykorzystując landing page w kampaniach GoogleAds,
    • Co zrobić by konwersja na landing page'u była wyższa


    09:30 - 11:30
    Google Ads - reklama w wyszukiwarce, sprawdzone techniki
    Łukasz Chwiszczuk
    MediaGroup


    Google Ads - reklama w wyszukiwarce, sprawdzone techniki
    Jeśli interesuje się temat reklamy w wyszukiwarce oraz w jaki sposób mierzyć konwersję wybierz poranne warsztaty Łukasza Chwiszczuka.

    Dowiesz się:
    • jak prawidłowo skonfigurować kampanie Google Ads na wyszukiwarce,
    • jak uniknąć najczęstszych błędów,
    • w jaki sposób zadbać o efektywność kampanii,
    • jak mierzyć efektywność kampanii Google Ads i nie popełnić błędu "podwójnych konwersji".




    09:30 - 14:00
    Email Marketing od A do Z
    Patrycja Górnicka
    FreshMail
    Bartłomiej Podolecki
    FreshMail


    Email Marketing od A do Z
    Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z email marketingiem i chcesz poznać jego tajniki, przyjdź na całodniowe warsztaty z jego podstaw. Patrycja Górnicka i Bartłomiej Podolecki przekażą Ci praktyczne porady, jak wysyłać efektywne kampanie mailowe. Dzięki temu zdobędziesz kompleksową wiedzę oraz realne umiejętności, które wykorzystasz w swoim biznesie.

    Podczas warsztatów dowiesz się m.in., jak:

    • od A do Z stworzyć, zaplanować i wysłać kampanię,
    • wykorzystać FreshMaila do realizacji celów marketingowych i sprzedażowych w swojej firmie,
    • zbudować własną bazę odbiorców i wywrzeć na nich dobre pierwsze wrażenie,
    • stworzyć dobrą komunikację marketingową i sprzedażową w email marketingu.


    09:30 - 11:30
    Zwiększanie bazy odbiorców mailingu
    Renata Gajoch-Bielecka
    FreshMail


    Zwiększanie bazy odbiorców mailingu
    Niezależnie od tego czy posiadasz już bazę odbiorców, czy dopiero zaczynasz ją budować i zastanawiasz się, jak robić to skutecznie, warsztaty o zwiększaniu bazy odbiorców mailingu są dla Ciebie. Lista subskrybentów, to fundament email marketingu, dlatego warto zadbać o jego solidne podstawy.

    Z warsztatów dowiesz się:

    • jaki jest główny cel, który musisz spełnić, by pozyskiwać nowe adresy email,
    • jakie są obecnie najskuteczniejsze metody zbierania adresów,
    • jakich błędów należy się wystrzegać, by nie zmarnować pieniędzy na kampanię,
    • jakie optymalizacje i testy możesz przeprowadzić, by skuteczniej budować bazę odbiorców,
    • jakie usprawnienia możesz wprowadzić w systemie FreshMail, by lepiej zarządzać swoją bazą,
    • jakich optymalizacji dokonujemy w FreshMailu przy budowaniu naszej bazy - zdradzę kilka skutecznych tajników, których jeszcze nigdzie nie publikowaliśmy.


    09:30 - 11:30
    Prawo w email marketingu
    Tomasz Palak
    Grupa Profit Plus


    Prawo w email marketingu
    Podczas warsztatów dowiesz się m.in., jak:

  • jak legalnie obracać kontentem w internecie nie naruszając praw autorskich,
  • jakie są metody legalnego organizowania konkursów w mediach społecznościowych,
  • o kilku aspektach obrotu danymi osobowymi i pozyskiwania zgód,
  • jak konstruować umowę z influencerem


  • Przerwa kawowa 11:30 - 12:00
    12:00 - 14:00
    Jak bez spamu zdobywać klientów z LinkedIn
    Rafał Szymański
    MarkaEksperta.pl


    Jak bez spamu zdobywać klientów z LinkedIn
      LinkedIn już od dawna przestał być platformą służącą do szukania pracy. Stał się ważnym źródłem pozyskiwania klientów B2B. Zmieniła się rola portalu, a także dostępne narzędzia i strategie pracy. Na warsztatach prowadzonych przez Rafała otrzymasz:
    • gotowe do natychmiastowego wdrożenia metody budowania sieci wartościowych kontaktów,
    • przykłady dobrych i złych praktyk, które w szybkim tempie pozwolą Ci osiągnąć świetne rezultaty, a także znacząco zmniejszą ryzyko popełniania błędów przy budowanie własnej marki.
    Warsztaty prowadzone będą w formie interaktywnej, z dużą ilością pracy/ćwiczeń bezpośrednio na profilach uczestników. Otrzymają oni nie tylko gotowe do użycia od razu strategie postępowania, ale także wydrukowane materiały z instrukcją dotyczącą optymalizacji konta na LinkedIn.



    12:00 - 14:00
    Strategia email marketingowa
    Marcin Kociuba
    FreshMail


    Strategia email marketingowa

    Warsztaty: Strategia email marketingowa
    Chcesz dowiedzieć się jak przygotować strategię email marketingową? Zapisz się na warsztaty prowadzone przez Marcina Kociubę, Strategy Managera we FreshMailu. Po warsztatach przygotowanie działań email marketingowych nie będzie stanowić dla Ciebie problemu.

    Na warsztatach dowiesz się:
    • jakie cele możesz osiągnąć przy pomocy email marketingu,
    • jak tworzyć grupy docelowe Twoich kampanii (dane deklaratywne, behawioralne, analiza RFM),
    • jak tworzyć komunikację do każdej z tych grup,
    • jak dobrać najlepszy czas na wysyłkę, z jaką częstotliwością wysyłać kampanie
    • jak czytać raporty i rozumieć wskaźniki email marketingowe


    12:00 - 14:00
    Sieć reklamowa Google, Youtube oraz Remarketing
    Łukasz Chwiszczuk
    MediaGroup


    Sieć reklamowa Google, Youtube oraz Remarketing
    Jeśli jesteś spragniony jeszcze większej dawki wiedzy o sieci reklamowej Google, Youtube oraz Remarketingu wybierz popołudniowe warsztaty prowadzone przez Łukasza Chwiszczuka.

    Na warsztatach usłyszysz:

  • jak prawidłowo ustawić kampanie na sieć reklamową Google oraz na Youtube,
  • jakie są najbardziej efektywne scenariusze remarketingowe
  • o jakich funkcjonalnościach nie wiedzą Twoi konkurencji ? Nowości w Google Ads
  • w jaki sposób zoptymalizować kampanie aby uniknąć nie efektywnego wydawania budżetu


  • 12:00 - 14:00
    Email marketing w B2B
    Paweł Sala
    FreshMail


    Email marketing w B2B
    Email marketing jest potężnym narzędziem, za pomocą którego możesz dostarczyć informacji swoim obecnym i potencjalnym klientom. Podlegając stałej ewolucji pokazuje swój potencjał w obliczu nowych wyzwań w sektorze B2b.

    Podczas warsztatów dowiesz się m.in., jak:

  • zdobywać klientów B2B za pomocą email marketingu,
  • zwiększyć współczynnik otwarć i kliknięć w Twoich kampaniach,
  • budować pozycję eksperta, aby wygrać walkę o potencjalnego klienta,
  • zdobyć zaufanie odbiorcy poprzez wysyłanie w mailu istotnych, interesujących i pomocnych treści,
  • powiększyć zyski z działań email marketingowych.


  • 12:00 - 14:00
    Content marketing, czyli treści, które są lepsze niż reklama
    Michał Grzebyk
    ContentHouse


    Content marketing, czyli treści, które są lepsze niż reklama
    Czy zastanawiałeś się kiedyś czy treści, mogą być lepsze niż reklama? Otóż mogą.

    W czasie szkolenia uczestnicy poznają pojęcia i schematy działań, które pozwalają samodzielnie realizować podstawowe oraz średniozaawansowane projekty content marketingowe. W czasie warsztatów zostaną poddane analizie, a następnie przepracowane przez uczestników, realne przykłady z ich środowiska pracy. Celem warsztatów będzie bezpośrednie przełożenie poznanych zagadnień teoretyczny na działania marketingowe, jakie prowadzą sami uczestnicy.


    12:00 - 14:00
    Google Analytics - Nie daj się zwieść analitycznym pozorom
    Karol Dziedzic
    Karol Dziedzic


    Google Analytics - Nie daj się zwieść analitycznym pozorom
    Z warsztatów dowiesz o tym, czy Twój email marketing jest efektywny czyli o:

  • Wolumenie i jakości pozyskiwanego przez Ciebie ruchu
  • Analiza przepływu użytkowników przez Twoją stronę
  • Zaangażowanie w treści przez Twoich użytkowników
  • Faktycznych konwersjach


  • 12:00 - 14:00
    Personalizacja i segmentacja w email marketingu
    Milena Dziedzic
    FreshMail


    Personalizacja i segmentacja w email marketingu

    Warsztaty: Personalizacja i segmentacja w email marketingu

    Czy chcesz dostosować swoje kampanie email marketingowe do potrzeb klientów oraz dokładnie dobrać treść do ich zainteresowań? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Na tych warsztatach Milena Dziedzic Key Account Manager we FreshMailu, opowie jak poprawnie segmentować i personalizować wysyłki email marketingowe.

    Na warsztatach dowiesz się jak:
    • skutecznie segmentować swoją bazę odbiorców,
    • wykorzystać różne dane o swoich subskrybentach do personalizacji wysyłek,
    • dopasować odpowiednie treści do potrzeb poszczególnych odbiorców,
    • tworzyć i wykorzystywać persony w email marketingu, a to wszystko przy pomocy systemy FreshMail.


    Sala nr 1
    Sala nr 2
    Sala nr 3
    Sala nr 4
    Sala nr 5
    Sala nr 6
    Sala nr 7
    Sala nr 8
    09:00
    10:00
    11:00
    12:00
    13:00
    14:00
    15:00
    16:00
    17:00
    18:00
    19:00
    20:00
    09:30 - 11:30
    Jak skutecznie reklamować się na Facebooku
    Artur Jabłoński
    Digitalk
    Sala 3 Ilość miejsc:
    09:30 - 11:30
    Skuteczny monitoring mediów - unikaj kryzysów, zdobywaj klientów
    Daniel Baradziej
    Brand24
    Sala 2 Ilość miejsc:
    09:30 - 11:30
    Efektywna kreacja maila
    Magdalena Szyjka
    FreshMail
    Sala 6 Ilość miejsc:
    09:30 - 11:30
    Landing Page
    Błażej Abel
    Landingi
    Sala 5 Ilość miejsc:
    09:30 - 11:30
    Google Ads - reklama w wyszukiwarce, sprawdzone techniki
    Łukasz Chwiszczuk
    MediaGroup
    Sala 4 Ilość miejsc:
    09:30 - 14:00
    Email Marketing od A do Z
    Patrycja Górnicka
    Bartłomiej Podolecki
    FreshMail
    Sala 1 Ilość miejsc:
    09:30 - 11:30
    Zwiększanie bazy odbiorców mailingu
    Renata Gajoch-Bielecka
    FreshMail
    Sala 7 Ilość miejsc:
    09:30 - 11:30
    Prawo w email marketingu
    Tomasz Palak
    Grupa Profit Plus
    Sala 8 Ilość miejsc:
    12:00 - 14:00
    Jak bez spamu zdobywać klientów z LinkedIn
    Rafał Szymański
    MarkaEksperta.pl
    Sala 3 Ilość miejsc:
    12:00 - 14:00
    Strategia email marketingowa
    Marcin Kociuba
    FreshMail
    Sala 5 Ilość miejsc:
    12:00 - 14:00
    Sieć reklamowa Google, Youtube oraz Remarketing
    Łukasz Chwiszczuk
    MediaGroup
    Sala 4 Ilość miejsc:
    12:00 - 14:00
    Email marketing w B2B
    Paweł Sala
    FreshMail
    Sala 7 Ilość miejsc:
    12:00 - 14:00
    Content marketing, czyli treści, które są lepsze niż reklama
    Michał Grzebyk
    ContentHouse
    Sala 8 Ilość miejsc:
    12:00 - 14:00
    Google Analytics - Nie daj się zwieść analitycznym pozorom
    Karol Dziedzic
    Karol Dziedzic
    Sala 2 Ilość miejsc:
    12:00 - 14:00
    Personalizacja i segmentacja w email marketingu
    Milena Dziedzic
    FreshMail
    Sala 6 Ilość miejsc:
    Rejestracja uczestników 09:00 - 09:30
    Przerwa kawowa 11:30 - 12:00
    Zakończenie warsztatów 14:00 - 14:15
    Ilość miejsc