Drugiego dnia spotykamy się na warsztatach. Aby zadbać o Wasz komfort i wygodę przy takiej formie zdobywania wiedzy, przenosimy się do sal szkoleniowych, które znajdują się w Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota przy Alejach Jerozolimskich 181B na 1 piętrze. Chcąc odpowiedzieć na Wasze zróżnicowane potrzeby, proponujemy Wam aż 11 warsztatów do wyboru. Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z email marketingiem wybierzcie się na całodniowy warsztat podstawowy, który wprowadzi Was w ten świat. Dla tych, którzy już są obyci z newsletterami, proponujemy do wyboru 5 warsztaty poranne i 5 południowe, gdzie możecie poszerzyć swoją wiedzę z email marketingu lub innych tematów.

Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota, Aleje Jerozolimskie 181B
Rejestracja uczestników 09:00 - 09:30
09:30 - 11:30
Google Analytics dla początkujących
Maciej Lewiński
Akademia Analytics


Google Analytics dla początkujących
Jeśli Tobie i Twojej firmie znajome jest zjawisko "Tak dużo danych, a tak mało wniosków!", to koniecznie przyjdź na warsztaty prowadzone przez Macieja Lewińskiego z Akademii Analytics, specjalisty i praktyka od Google Analytics. Warsztaty skierowane są do początkujących i rozwieją one wszystkie wątpliwości i niejasności dotyczące analizy danych. Podczas warsztatów dowiesz się przede wszystkim, jak poprawnie skonfigurować konto Google Analytics z Twoją stroną. Ponadto poznasz tajniki efektywnego mierzenia skuteczności działań marketingowych, a także sposoby, jak weryfikować działania agencji. Warsztaty skierowane są do wszystkich osób, które nie miały większej styczności z narzędziem analitycznym Google’a i chcą poznać jego podstawowe funkcje i możliwości.


09:30 - 11:30
Lead generation i lead nurturing - od czego zacząć?
Marcin Kociuba
FreshMail
Mateusz Zapała
FreshMail


Lead generation i lead nurturing - od czego zacząć?
Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak rozpocząć działania lead nurturingowe, szczególnie w pierwszym miesiącu Twojej komunikacji z nowymi subskrybentami - przyjdź na warsztaty, które poprowadzi Marcin Kociuba, Online Marketing Manager. Podczas nich nauczysz się m.in. jak efektywnie zbierać leady sprzedażowe, jak powinien wyglądać program powitalny dla nowych subskrybentów oraz jakich narzędzi użyć, aby zmienić leady w klientów. Dodatkowo Mateusz Zapała (Strategy Manager) podzieli się inspirującymi case study, z których dowiesz się, jak optymalizacja formularzy zapisu na Twojej stronie może przełożyć się na większą efektywność pozyskiwania nowych subskrybentów oraz w jaki sposób zbudować przy pomocy autoresponderów skuteczną i automatyczną ścieżkę lead nurturingową.


09:30 - 11:30
Email marketing zgodny z RODO
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
MyLo


Email marketing zgodny z RODO
RODO wychodzi naprzeciw rzeczywistości, w której dane o klientach są najcenniejszą walutą. Pojawiają się nowe obowiązki, ale dla przedsiębiorców, którzy chcą realizować email marketing zgodny z potrzebami odbiorców, RODO może być wykorzystane jako szansa na uzyskanie przewag konkurencyjnych. Na warsztatach prowadzonych przez Agnieszkę Grzesiek-Kasperczyk z MyLo, dowiesz się, jak spełnić nowe obowiązki bez popadania w nadmierny formalizm i poznasz gotowe przykłady (pozytywne i negatywne). Ponadto zobaczysz, jak legalnie pozyskiwać zgody i co ze zgodami, które już posiadasz i czy zawsze są one potrzebne. Poznasz case study i dowiesz się, jakich informacji będziesz musiał udzielić odbiorcy według nowych regulacji. To i wiele więcej poznasz na warsztatach o RODO.


09:30 - 11:30
Efektywny email marketing w B2B
Szymon Odolanowski
FreshMail


Efektywny email marketing w B2B
Czy wiesz, że aż 73% marketerów zgadza się ze stwierdzeniem, że email marketing ma kluczowe znaczenie dla ich działalności i jest 40-krotnie skuteczniejszy niż media społecznościowe? Nie wierzysz? Zatem zapraszamy Cię na warsztaty prowadzone przez Szymona Odolanowskiego. Dowiesz się z nich o tym, jak dołączyć do tego grona i zdobywać klientów B2B za pomocą email marketingu, a także poznasz sposoby, co zrobić, aby Twoje kampanie miały wysoki współczynnik otwarć i kliknięć. Nauczysz się również, jak budować pozycję eksperta, aby wygrać walkę o potencjalnego klienta oraz jak poprzez wysyłanie w mailu istotnych, interesujących i pomocnych treści (czyli stosując typowy content marketing), zdobyć zaufanie odbiorcy, co w perspektywie czasu przerodzi się w zysk.


09:30 - 11:30
Efektywne i skuteczne kampanie na Facebooku
Artur Jabłoński
ArturJablonski.com


Efektywne i skuteczne kampanie na Facebooku
Mimo że nie ma gotowej, złotej recepty na idealną reklamę na Facebooku, to na szczęście są uniwersalne reguły, które rządzą tym światem. Na warsztatach prowadzonych przez Artura Jabłońskiego dowiesz się, jakie są to reguły i co z nimi zrobić. Gdy zaczniesz je stosować w swoich kampaniach reklamowych, Twoje koszty zmaleją, a wyniki wzrosną. A przecież na tym Ci najbardziej zależy, prawda? Dlatego przyjdź na warsztaty Artura i poznaj sprawdzone metody reklamowania się na Facebooku. Szczególnie, że dynamika tego medium ciągle się zmienia, dochodzą nowe formaty i zwiększają się możliwości dotarcia do nowych osób. Dowiesz się z nich również tego, jak dopasować poszczególne rozwiązania do Twojej branży, aby efekty przerosły Twoje oczekiwania.


09:30 - 14:00
Email marketing bez tajemnic
Gabriela Wolak
FreshMail
Elżbieta Krupa
FreshMail


Email marketing bez tajemnic
Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z email marketingiem i chcesz poznać jego tajniki, przyjdź na całodniowe warsztaty z jego podstaw. Gabriela Wolak przekaże Ci praktyczne porady, jak wysyłać efektywne kampanie mailowe. Dzięki temu zdobędziesz kompleksową wiedzę oraz realne umiejętności, które pomogą Ci stworzyć, zaplanować i wysłać kampanię od A do Z. Podczas warsztatów dowiesz się m.in. jak wykorzystać FreshMaila do realizacji celów marketingowych i sprzedażowych oraz jak zbudować własną bazę odbiorców i wywrzeć na nich dobre pierwsze wrażenie. Na warsztatach Gabriela przekaże Ci praktyczną wiedzą o najlepszych praktykach w email marketingu i podzieli się wieloma dobrymi przykładami wykorzystania tego kanału w komunikacji marketingowej i sprzedażowej.


Przerwa kawowa 11:30 - 12:00
12:00 - 14:00
Google Analytics dla zaawansowanych
Maciej Lewiński
Akademia Analytics


Google Analytics dla zaawansowanych
Jeśli znasz już podstawy Google Analytics, ale chcesz wykopać i wyeksploatować zasoby tego przydatnego narzędzia w taki sposób, aby zbierać jeszcze bardziej wiarygodne dane i jeszcze lepiej je analizować - te warsztaty są dla Ciebie. Maciej Lewiński z Akademia Analytics opowie na nich, jak zbadać źródła ruchu na Twojej stronie, czy też jak wyciągać trafne wnioski, które pomogą Ci realizować założone cele biznesowe Twojej witryny. Dowiesz się również, jak tworzyć skuteczne kampanie. Warsztaty skierowane są w szczególności do zaawansowanych użytkowników Google Analytics i mają na celu wskazać, jak jeszcze efektywniej korzystać z bogactwa możliwości, jakie daje to narzędzie.


12:00 - 14:00
Segmentacja i personalizacja w email marketingu
Aleksandra Jakubek
FreshMail


Segmentacja i personalizacja w email marketingu
Czy chcesz dostosować swoje kampanie email marketingowe do potrzeb klientów oraz dokładnie dobrać treść do ich zainteresowań? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Na tych warsztatach Aleksandra Adamczyk, Customer Relationship Manager, opowie Ci jak poprawnie segmentować i personalizować wysyłki email marketingowe. Podczas warsztatów posłuchasz przede wszystkim o tym, w jaki sposób wykorzystać różne dane o swoich subskrybentach, co w dalszej kolejności pozwoli Ci lepiej personalizować swoje wysyłki, czyli dopasować odpowiednie treści do potrzeb poszczególnych odbiorców. Dowiesz się też czym są persony i jak je stworzyć. A to wszystko przy pomocy systemu FreshMail.


12:00 - 14:00
Budowanie strategii content marketingowej
Grzegorz Miłkowski
Content House


Budowanie strategii content marketingowej
Zastanawiasz się, co sprawia, że klienci otwierają i klikają w maile? Chcesz dowiedzieć się, jak zbudować własny portal firmowy, który skutecznie zbuduje efektywną bazę subskrybentów do działań email marketingowych? Interesuje Cię tematyka mierzenia efektów działań content marketingowych, a także synergii działań social media, email marketingu oraz redakcji mediów edukujących kontekstowo Twoich klientów? Przyjdź na warsztaty, podczas których Grzegorz Miłkowski z Content House pokaże, jak budować, a następnie egzekwować skuteczną z punktu widzenia Twojego biznesu strategię content marketingową. Podczas warsztatów dowiesz się, jak dopasować treści do zaangażowania konsumentów, jak budować strategię content marketingową oraz jak skutecznie dystrybuować ją przy użyciu bazy mailingowej.


12:00 - 14:00
Generowanie sprzedaży poprzez Google AdWords
Łukasz Chwiszczuk
MediaGroup


Generowanie sprzedaży poprzez Google AdWords
Reklama w Google to jedno z najbardziej efektywnych mediów internetowych, ponieważ dociera do użytkowników, którzy już są w procesie zakupowym. Czyli innymi słowy - czegoś już szukają. Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób dobrze zaplanować i przygotować kampanie w Google Adwords, które następnie będą sprzedawać i realizować Twoje cele biznesowe - przyjdź na warsztaty prowadzone przez Łukasza Chwiszczuka z MediaGroup. Dzięki szkoleniu zdobędziesz wiedzę praktyczną, a także nauczysz się samodzielnie i prawidłowo ustawiać cele biznesowe dla danej kampanii reklamowej. Warsztaty przeprowadzane są przez Certyfikowanego Trenera Google Adwords dla osób, które nie miały styczności z reklamą w Google oraz dla osób, które posiadają średnią wiedzę na ten temat.


12:00 - 14:00
Jak zmienić stronę internetową, żeby sprzedawała więcej
Łukasz Kozłowski
Shoper


Jak zmienić stronę internetową, żeby sprzedawała więcej
Zobacz, jak zoptymalizować swoją stronę e-sklepu, aby zwiększyć konwersję ze sprzedaży. Dowiedz się, jakie elementy można poprawić na już istniejącej stronie internetowej. Poznaj zasady, które mówią, czy i gdzie umieścić zapis do newslettera, a także o czym pamiętać, projektując ścieżkę zakupową klienta na stronie Twojego e-sklepu. Warsztaty poprowadzi Łukasz Kozłowski, Customer Success Manager z Shopera, czołowej platformy e-commerce w Polsce. Podczas warsztatów dowiesz się też, czy content marketing rzeczywiście sprzedaje oraz w jaki inny sposób możesz zaangażować klientów e-commerce, również poprzez email marketing. Dowiedz się, jak prowadzić up-sell i cross-sell swoich produktów wyłącznie dzięki optymalizacji strony internetowej i komunikacji email marketingowej.


Sala nr 1
Sala nr 2
Sala nr 3
Sala nr 4
Sala nr 5
Sala nr 6
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
09:30 - 11:30
Google Analytics dla początkujących
Maciej Lewiński
Akademia Analytics
Sala 3 Ilość miejsc:
09:30 - 11:30
Lead generation i lead nurturing - od czego zacząć?
Marcin Kociuba
Mateusz Zapała
FreshMail
Sala 2 Ilość miejsc:
09:30 - 11:30
Email marketing zgodny z RODO
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
MyLo
Sala 6 Ilość miejsc:
09:30 - 11:30
Efektywny email marketing w B2B
Szymon Odolanowski
FreshMail
Sala 5 Ilość miejsc:
09:30 - 11:30
Efektywne i skuteczne kampanie na Facebooku
Artur Jabłoński
ArturJablonski.com
Sala 4 Ilość miejsc:
09:30 - 14:00
Email marketing bez tajemnic
Gabriela Wolak
Elżbieta Krupa
FreshMail
Sala 1 Ilość miejsc:
12:00 - 14:00
Google Analytics dla zaawansowanych
Maciej Lewiński
Akademia Analytics
Sala 3 Ilość miejsc:
12:00 - 14:00
Segmentacja i personalizacja w email marketingu
Aleksandra Jakubek
FreshMail
Sala 5 Ilość miejsc:
12:00 - 14:00
Budowanie strategii content marketingowej
Grzegorz Miłkowski
Content House
Sala 4 Ilość miejsc:
12:00 - 14:00
Generowanie sprzedaży poprzez Google AdWords
Łukasz Chwiszczuk
MediaGroup
Sala 2 Ilość miejsc:
12:00 - 14:00
Jak zmienić stronę internetową, żeby sprzedawała więcej
Łukasz Kozłowski
Shoper
Sala 6 Ilość miejsc:
Rejestracja uczestników 09:00 - 09:30
Przerwa kawowa 11:30 - 12:00
Zakończenie warsztatów 14:00 - 14:15
Ilość miejsc