Drugiego dnia spotykamy się na warsztatach. Aby zadbać o Wasz komfort i wygodę przy takiej formie zdobywania wiedzy, przenosimy się do sal szkoleniowych, które znajdują się w Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota przy Alejach Jerozolimskich 181B na 1 piętrze. Chcąc odpowiedzieć na Wasze zróżnicowane potrzeby, proponujemy Wam aż 11 warsztatów do wyboru. Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z email marketingiem wybierzcie się na całodniowy warsztat podstawowy, który wprowadzi Was w ten świat. Dla tych, którzy już są obyci z newsletterami, proponujemy do wyboru 5 warsztaty poranne i 5 południowe, gdzie możecie poszerzyć swoją wiedzę z email marketingu lub innych tematów.

Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota, Aleje Jerozolimskie 181B
Rejestracja uczestników 09:00 - 09:30
09:30 - 11:30
Google Analytics dla początkujących
Maciej Lewiński
Akademia Analytics


Google Analytics dla początkujących
Jeśli Tobie i Twojej firmie znajome jest zjawisko "Tak dużo danych, tak mało wniosków!" - przyjdź na warsztaty, które rozwieją wszystkie Twoje wątpliwości dotyczące analizy danych. Podczas warsztatów dowiesz się: - Jak poprawnie skonfigurować konto Google Analytics z Twoją stroną, - Jak efektywnie mierzyć skuteczność działań marketingowych, - Jak weryfikować działania agencji. Warsztaty skierowane są do osób, które nie miały większej styczności z narzędziem analitycznym Google’a i chcą poznać jego podstawowe funkcje i możliwości.


09:30 - 11:30
Lead generation i lead nurturing - od czego zacząć?
Marcin Kociuba
FreshMail


Lead generation i lead nurturing - od czego zacząć?
Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak rozpocząć działania lead nurturingowe, szczególnie w pierwszym miesiącu Twojej komunikacji z nowymi subskrybentami - przyjdź na warsztaty, które poprowadzi Marcin Kociuba, Online Marketing Manager. Podczas warsztatów dowiesz się: - Jak efektywnie zbierać leady sprzedażowe, - Jak powinien wyglądać program powitalny dla nowych subskrybentów, - Jakich narzędzi użyć, aby zmienić leady w klientów. Marcin powie Ci również, jak zoptymalizować swój landing page, z jakich elementów powinien się składać oraz gdzie umieścić formularz zapisu na newsletter, aby zebrać jak najwięcej wartościowych leadów.


09:30 - 11:30
E-mail marketing zgodny z RODO
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
MyLo


E-mail marketing zgodny z RODO
RODO wychodzi naprzeciw rzeczywistości, w której dane o klientach są najcenniejszą walutą. Pojawiają się nowe obowiązki, ale tak naprawdę dla przedsiębiorców, którzy chcą realizować e-mail marketing zgodny z zainteresowaniami i potrzebami odbiorców, RODO może być wykorzystane jako szansa na uzyskanie przewag konkurencyjnych. Pokażę jak spełnić nowe obowiązki bez popadania w nadmierny formalizm. Podam gotowe przykłady – te pozytywne jak i negatywne. Z warsztatów dowiesz się m.in.: - Jak legalnie pozyskiwać zgody od klientów / użytkowników, by móc przetwarzać ich dane na cele marketingowe - Case study: przykłady obecnych praktyk marketingowych, które nie są zgodne z RODO. - Czy zawsze zgoda jest potrzebna? Jakie działania marketingowe można podejmować bez zgody? - Jak unikać prawniczych, skomplikowanych formułek i check-boxów, które odstraszają klientów? - Czy można będzie budować bazę e-mail proponując darmowe produkty lub usługi w zamian za podanie danych osobowych? - Co z danymi, które już mamy. Czy od osób obecnych w naszej bazie marketingowej trzeba będzie odbierać nowe zgody? - Jakich informacji trzeba będzie udzielać użytkownikom / klientom według nowych regulacji. - Profilowanie, remarketing, spersonalizowany e-mail marketing – jak zrobić to dobrze.


09:30 - 11:30
Efektywny email marketing w B2B
Szymon Odolanowski
FreshMail


Efektywny email marketing w B2B
Czy wiesz, że aż 73% marketerów zgadza się, że email marketing ma kluczowe znaczenie dla ich działalności i jest 40-krotnie skuteczniejszy niż media społecznościowe? Nie wierzysz? Zatem wszystkich niedowiarków, zapraszamy na warsztaty prowadzone przez Szymona Odolanowskiego. Dowiesz się na nich m.in.: - Jak dołączyć do tego (elitarnego) grona i zdobywać klientów B2B za pomocą email marketingu, - Jak zrobić, aby Twoje kampanie miały wysoki współczynnik otwarć i kliknięć, - Jak budować pozycję eksperta, aby wygrać walkę o potencjalnego klienta. Dowiesz się jak wysyłając w mailu istotne, interesujące i pomocne treści, zdobyć zaufanie, które przeradzają się w zysk. Odblokuj pełen potencjał B2B w email marketingu!


09:30 - 11:30
Efektywne i skuteczne kampanie na Facebooku
Artur Jabłoński
ArturJablonski.com


Efektywne i skuteczne kampanie na Facebooku
Nie ma złotej recepty na idealną reklamę na Facebooku. Są za to reguły, które rządzą tym światem. Gdy zaczniesz je stosować, koszty zmaleją, a wyniki wzrosną. A o to przecież chodzi, prawda? Na warsztacie poznasz sprawdzone metody reklamowania się na FB dopasowane do Twojej branży.


09:30 - 14:00
Email marketing bez tajemnic
Gabriela Wolak
FreshMail


Email marketing bez tajemnic
Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z email marketingiem i chcesz poznać jego tajniki, przyjdź na całodniowe warsztaty z podstaw email marketingu. Gabriela Wolak przekaże Ci praktyczne porady, jak wysyłać efektywne kampanie emailowe. Dzięki temu zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat email marketingu oraz realne umiejętności, które pomogą Ci stworzyć, zaplanować i wysłać kampanie od A do Z. Podczas warsztatów dowiesz się: - Jak wykorzystać FreshMaila do realizacji celów marketingowych i sprzedażowych, - Jak zbudować własną bazę odbiorców i wywrzeć na nich dobre pierwsze wrażenie. Na warsztatach Gabriela przekaże Ci praktyczną wiedzą o najlepszych praktykach w email marketingu i podzielą się wieloma dobrymi przykładami wykorzystania tego kanału w komunikacji marketingowej i sprzedażowej.


Przerwa kawowa 11:30 - 12:00
12:00 - 14:00
Google Analytics dla zaawansowanych
Maciej Lewiński
Akademia Analytics


Google Analytics dla zaawansowanych
Jeśli znasz już podstawy Google Analytics i chcesz wykopać i wyeksploatować zasoby tego narzędzia tak, aby zbierać bardziej wiarygodne dane i jeszcze lepiej je analizować, te warsztaty są dla Ciebie. Podczas warsztatów dowiesz się: - Jak zbadać źródła ruchu na Twojej stronie, - Jak tworzyć skuteczne kampanie, - Jak wyciągać trafne wnioski pomagające realizować założone cele biznesowe Twojej strony. Warsztaty skierowane są do zaawansowanych użytkowników Google Analytics i mają na celu wskazanie, jak jeszcze efektywniej korzystać z bogactwa możliwości, jakie daje to narzędzie.


12:00 - 14:00
Segmentacja i personalizacja w email marketingu
Aleksandra Jakubek
FreshMail


Segmentacja i personalizacja w email marketingu
W swoich kampaniach chcesz odpowiedzieć na potrzeby subskrybentów i dokładnie dobrać treść do ich zainteresowań? Dobrze trafiłeś. Aleksandra Adamczyk, Customer Relationship Manager, opowie Ci jak poprawnie segmentować i personalizować wysyłki email marketingowe. Podczas warsztatów dowiesz się: - W jaki sposób wykorzystać dane o swoich subskrybentach, - Czym są persony, - Jak dostosować odpowiednie treści do potrzeb odbiorców. A to wszystko przy pomocy systemu FreshMail.


12:00 - 14:00
Budowanie strategii content marketingowej
Grzegorz Miłkowski
Content House


Budowanie strategii content marketingowej
Zastanawiasz się, co sprawia, że klienci otwierają i klikają wysyłane maile? Chcesz dowiedzieć się, jak zbudować własny portal firmowy, który skutecznie zbuduje efektywną bazę subskrybentów do działań e-mail marketingowych? Interesuje Cię tematyka mierzenia efektów działań content marketing oraz synergii działań social media, e-mail marketing oraz redakcji mediów edukujących kontekstowo Twoich klientów? Przyjdź na warsztaty, podczas których Grzegorz Miłkowski pokaże Ci, jak budować, a następnie egzekwować, skuteczną z punktu widzenia Twojego biznesu strategię content marketingową. Podczas warsztatów dowiesz się: - Jak dopasować treści do zaangażowania konsumentów, - Jak budować strategię content marketingową, - Jak skutecznie dystrybuować ją przy użyciu bazy mailingowej.


12:00 - 14:00
Generowanie sprzedaży poprzez Google AdWords
Łukasz Chwiszczuk
MediaGroup


Generowanie sprzedaży poprzez Google AdWords
Reklama w Google to jedno z najbardziej efektywnych mediów digital ponieważ dociera do użytkowników, którzy już są w procesie zakupowym, czyli czegoś już szukają. Zapraszam na warsztaty, na których dowiesz się w jaki sposób dobrze zaplanować i przygotować kampanie w Google Adwords, które będą sprzedawać i realizować Twoje cele biznesowe. Dzięki szkoleniu zdobędziesz wiedzę praktyczną i nauczysz się samodzielnie i prawidłowo ustawiać cele biznesowe dla danej kampanii reklamowej. Warsztaty przeprowadzane przez Certyfikowanego Trenera Google Adwords dla osób, które nie miały styczności w reklamą w Google oraz średnio zaawansowanych.


12:00 - 14:00
Optymalizacja konwersji na stronie e-commerce
Łukasz Kozłowski
Shoper


Optymalizacja konwersji na stronie e-commerce
Dowiedz się jak zoptymalizować swoją stronę e-sklepu, aby zwiększyć konwersję ze sprzedaży. Jakie elementy można poprawić w już istniejącej stronie? Czy i gdzie umieścić zapis do newslettera? O czym pamiętać projektując ścieżkę zakupową klienta na Twojej stronie. Warsztaty poprowadzi Łukasz Kozłowski, Customer Success Manager z Shopera, czołowej platformy e-commerce w Polsce. Dowiesz się też, czy content marketing rzeczywiście sprzedaje, oraz w jaki inny sposób angażować klientów e-commerce, również poprzez email marketing. Jak prowadzić up-sell i cross-sell swoich produktów wyłącznie dzięki optymalizacji strony internetowej i komunikacji email marketingowej.


Sala nr 1
Sala nr 2
Sala nr 3
Sala nr 4
Sala nr 5
Sala nr 6
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
09:30 - 11:30
Google Analytics dla początkujących
Maciej Lewiński
Akademia Analytics
Sala 3 Ilość miejsc:
09:30 - 11:30
Lead generation i lead nurturing - od czego zacząć?
Marcin Kociuba
FreshMail
Sala 2 Ilość miejsc:
09:30 - 11:30
E-mail marketing zgodny z RODO
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
MyLo
Sala 6 Ilość miejsc:
09:30 - 11:30
Efektywny email marketing w B2B
Szymon Odolanowski
FreshMail
Sala 5 Ilość miejsc:
09:30 - 11:30
Efektywne i skuteczne kampanie na Facebooku
Artur Jabłoński
ArturJablonski.com
Sala 4 Ilość miejsc:
09:30 - 14:00
Email marketing bez tajemnic
Gabriela Wolak
FreshMail
Sala 1 Ilość miejsc:
12:00 - 14:00
Google Analytics dla zaawansowanych
Maciej Lewiński
Akademia Analytics
Sala 3 Ilość miejsc:
12:00 - 14:00
Segmentacja i personalizacja w email marketingu
Aleksandra Jakubek
FreshMail
Sala 5 Ilość miejsc:
12:00 - 14:00
Budowanie strategii content marketingowej
Grzegorz Miłkowski
Content House
Sala 4 Ilość miejsc:
12:00 - 14:00
Generowanie sprzedaży poprzez Google AdWords
Łukasz Chwiszczuk
MediaGroup
Sala 2 Ilość miejsc:
12:00 - 14:00
Optymalizacja konwersji na stronie e-commerce
Łukasz Kozłowski
Shoper
Sala 6 Ilość miejsc:
Rejestracja uczestników 09:00 - 09:30
Przerwa kawowa 11:30 - 12:00
Zakończenie warsztatów 14:00 - 14:15