Maciej Orłoś maciejorlos.pl
Maciej Orłoś Dziennikarz i prezenter maciejorlos.pl

O prelegencie

Dziennikarz, gospodarz programów telewizyjnych, konferansjer i prowadzący wydarzenia specjalne, konferencje oraz gale. Jeden z najbardziej popularnych dziennikarzy i prezenterów telewizyjnych w Polsce – laureat czterech Wiktorów, w tym Super Wiktora za całokształt dokonań oraz Telekamery. Trener wystąpień publicznych, autoprezentacji i kontaktów z mediami.

Wystąpienia
Wednesday, 21 March
09:40 - 10:05
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Temat zostanie podany niebawem”

Paweł Sala FreshMail
Paweł Sala Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail

O prelegencie

Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Ewangelizator email marketingu - od wielu lat publikujący w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer +, Nowa Sprzedaż i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Współautor bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leaona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email markeitngu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefana. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych.

Wystąpienia
Wednesday, 21 March
09:05 - 09:40
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Temat zostanie podany wkrótce”

Artur Jabłoński ArturJablonski.com
Artur Jabłoński ArturJablonski.com

O prelegencie

Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Wystąpienia
Wednesday, 21 March
16:45 - 17:20
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Generowanie leadów przez Facebooka”

Tuesday, 21 March
09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Efektywne i skuteczne kampanie na Facebooku”

Artur Kurasiński kurasinski.com
Artur Kurasiński Przedsiębiorca,mówca publiczny, bloger kurasinski.com

O prelegencie

Przedsiębiorca,mówca publiczny i fan nowych technologii. Współtwórca wielu polskich startupów. Mentor w licznych konkursach oraz autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o technologii: kurasinski.com. Prelegent i uczestnik największych i najważniejszych konferencji branżowych w Polsce. Współtwórca największego i najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów (Aula Polska) oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, książek, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.

Wystąpienia
Wednesday, 21 March
11:25 - 11:50
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“10 porad jak zbudować wierną społeczność wokół cyklu wydarzeń za pomocą email marketingu”

Maciej Lewiński Akademia Analytics
Maciej Lewiński CEO Akademia Analytics

O prelegencie

Maciek Lewiński zajmuję się rozwiązywaniem problemów małych, średnich i dużych firm z Google AdWords i Google Analytics. Powołał go do tego… sam Google. Jest Certyfikowanym Trenerem, któremu gigant powierzył edukowanie agencji SEM w ramach projektu Akademia Google Partners oraz konsultowanie najtrudniejszych przypadków. Działa także w ramach Centrum Pomocy Google, a za merytoryczne wsparcie oficjalnego forum Google otrzymał tytuł Najlepszego Współtwórcy Forum Google. Co to dla Ciebie oznacza? Warsztat z Google Analytics poprowadzi człowiek, który zna narzędzia Google’a jak własną kieszeń.

Wystąpienia
Wednesday, 21 March
10:05 - 10:40
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Wiele razy powtarzane kłamstwo staje się prawdą, czyli o konwersji mobile ”

Tuesday, 21 March
12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Google Analytics dla zaawansowanych”

Maciej Budzich mediafun.pl
Maciej Budzich Bloger mediafun.pl

O prelegencie

Media, które otaczają nas z każdej strony, próbując wcisnąć do głowy kolejną informację, czasem mnie wkurzają, czasem bawią, często zastanawiam się jak je wykorzystać do własnych celów. Dlatego stworzyłem własne medium i jestem jego największym fanem – tak powstał blog mediafun.pl. Jestem pasjonatem i komentatorem nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Miałem okazję być uczestnikiem na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładam m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie, AGH w Krakowie na kierunku marketing internetowy.

Wystąpienia
Wednesday, 21 March
13:35 - 14:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Temat zostanie podany wkrótce”

Kontakt
http://www.mediafun.pl/
Jan Zając Sotrender
Jan Zając Prezes Zarządu Sotrender

O prelegencie

Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 43 kraje – w większości na rowerze.

Wystąpienia
Wednesday, 21 March
14:50 - 15:25
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“W cieniu gigantów? Google, Facebook i rynek reklamowy”

Kontakt
https://www.sotrender.com/pl
Szymon Słowik Takaoto
Szymon Słowik Współzałożyciel Takaoto Takaoto

O prelegencie

Marketer, konsultant, bloger specjalizujący się w tematyce SEO. Współzałożyciel agencji analityczno-marketingowej Takaoto, w której odpowiada za audyty oraz strategie pozyskiwania ruchu z Google i social media. Współautor książki „Projektowanie strategii marki”. Wykładowca dwóch kierunków studiów podyplomowych AGH.

Wystąpienia
Wednesday, 21 March
15:45 - 16:10
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Jak połączyć siłę e-mail marketingu i SEO w kampaniach lead generation?”

Kontakt
https://takaoto.pro/
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk MyLo
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Radca prawny, wspólnik MyLo

O prelegencie

Radca prawny z ponad 10-letnim doświadczeniem, współwłaściciel kancelarii MyLo. Najbardziej lubi przekuwać problemy prawne na łatwe rozwiązania. Pracuje głównie dla firm z branży interaktywnej. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych, wdraża polityki zgodne z RODO bez uszczerbku dla procesów marketingowych, skutecznie broni klientów w kontrolach UOKiK. Pracuje dla takich firm jak 4F, Freshmail, Opcom, Insignia, Content House, Socjomania, XTRF, SoftwareMill, PushPushGo, FastTony.es, DobreProgramy, Marketer+, cosmose.co, sprawnymarketing.pl Prelegent w zakresie RODO na konferencjach: 1) Marketing Progress 2017 we Wrocławiu, 2) Akademia Marketingu 2017 w Krakowie, 3) Mail My Day 2018 w Warszawie

Wystąpienia
Wednesday, 21 March
12:25 - 12:50
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Udowodnię Ci, że RODO zrozumie dwulatek”

Tuesday, 21 March
09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“E-mail marketing zgodny z RODO”

Łukasz Kozłowski Shoper
Łukasz Kozłowski Customer Success Manager Shoper

O prelegencie

Komunikacją cyfrową zajmuje się od wielu lat; początkowo w branży usługowej oraz w branży e-commerce – pracował m.in przy projekcie sklepu sportowo-turystycznego PRESTO. Obecnie szefuje działowi Customer Success, gdzie zajmuje się analizą klientów oraz dbaniem o ich rozwój w Dreamcommerce S.A. dla platformy Shoper. Obronił pracę magisterską z Filozofii na Papieskiej Akademii Teologicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Papieski), Ukończył podyplomowe studia Komunikacja w Biznesie w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera oraz studia Executive MBA w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu.

Wystąpienia
Tuesday, 21 March
12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Optymalizacja konwersji na stronie e-commerce”

Kontakt
https://www.shoper.pl/
Maciej Płonka Edisonda
Maciej Płonka Konsultant UX Edisonda

O prelegencie

Konsultant User Experience z 8-letnim doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu badań i projektowaniu funkcjonalnym. Autor badań i raportów dotyczących m.in. użyteczności stron internetowych organizacji pożytku publicznego, firm, instytucji państwowych, mailingów reklamowych, a także serwisów e-commerce. Konsultował, organizował i prowadził projekty dla takich klientów jak Bank BPH, HDI Asekuracja, TAURON Polska Energia, ING Bank Śląski, Ministerstwo Spraw Zagranicznych czy Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.

Wystąpienia
Wednesday, 21 March
11:00 - 11:25
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Jak zaprojektować skuteczny formularz?”

Kontakt
http://www.edisonda.pl/
Grzegorz Miłkowski Content House
Grzegorz Miłkowski CEO Content House

O prelegencie

Prezes zarządu w jedynej polskiej agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portali branżowych: SOCIALPRESS.pl, MOBILECLICK.pl oraz MARKETINGLINK.pl W branży reklamowej działa od 10 lat. Początkowo jako dziennikarz mediów marketingowych oraz redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Gaspol, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec). Pomysłodawca i współorganizator „Akademii Marketingu”

Wystąpienia
Tuesday, 21 March
12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Budowanie strategii content marketingowej”

Łukasz Chwiszczuk MediaGroup
Łukasz Chwiszczuk Trener Google Adwords MediaGroup

O prelegencie

Wystąpienia
Wednesday, 21 March
14:00 - 14:25
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Kampanie AdWords jako uzupełnienie mailingu. Ogromny potencjał niewykorzystywanych możliwości”

Tuesday, 21 March
12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Generowanie sprzedaży poprzez Google AdWords”

Bartłomiej Rak Polar Sport
Bartłomiej Rak Specjalista ds. e-commerce Polar Sport

O prelegencie

Od 2005 roku w Polar Sport odpowiedzialny za kanał e-commerce. Obecnie skupiony na rozwoju platformy sklepu oraz planowaniu i i analizowaniu działań e-marketingowych.
Wspinacz, miłośnik espresso i górskich aktywności.

Wystąpienia
Wednesday, 21 March
14:25 - 14:50
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Wycieczka górska z Polar Sport, czyli jak radzimy sobie na e-mail marketingowym szlaku”

Aleksandra Jakubek FreshMail
Aleksandra Jakubek Customer Relationship Manager FreshMail

O prelegencie

Z FreshMailem związana od 2012 roku. Najpierw wspierała użytkowników w Biurze Obsługi Klienta. Obecnie zajmuje się analizą ich potrzeb i zachowań oraz tworzeniem strategii lead nurturingowych.

Wystąpienia
Tuesday, 21 March
12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Segmentacja i personalizacja w email marketingu”

Marcin Kociuba FreshMail
Marcin Kociuba Online Marketing Manager FreshMail

O prelegencie

We FreshMailu odpowiedzialny za marketingowe działania online, kładąc szczególny nacisk na content marketing. Współtworzy i realizuje strategie e-komunikacji.

Wystąpienia
Tuesday, 21 March
09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Lead generation i lead nurturing - od czego zacząć?”

Kontakt
https://www.linkedin.com/in/marcinkociuba/
Szymon Odolanowski FreshMail
Szymon Odolanowski Specjalista ds. email marketingu FreshMail

O prelegencie

Odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjacje handlowe. Od lat związany ze środowiskiem sprzedażowym. Doświadczenie zdobywał pracując m.in. na targach międzynarodowych w Paryżu i Walencji oraz sprzedając usługi kulturalne, czy programy lojalnościowe dla galerii handlowych. Absolwent Zarządzania Kulturą i Mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prywatnie entuzjasta nowych technologii oraz pasjonat dobrej kuchni.

Wystąpienia
Tuesday, 21 March
09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Efektywny email marketing w B2B”

Gabriela Wolak FreshMail
Gabriela Wolak Email Marketing Specialist FreshMail

O prelegencie

Absolwentka filologii polskiej i pasjonat języka. Najskuteczniej włada jednak językiem sprzedaży. We FreshMailu realizuje się jako Email Marketing Specialist. Na co dzień odpowiedzialna za poszerzanie grona nowych klientów firmy i prowadzenie negocjacji handlowych. Szkoli, prezentuje i opowiada, jak wysyłać dobre maile. Od lat obecna w środowisku sprzedażowym, gdzie z pasją znajduje rozwiązania dla swoich klientów.

Wystąpienia
Tuesday, 21 March
09:30 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Email marketing bez tajemnic ”

Mateusz Zapała FreshMail
Mateusz Zapała Strategy Manager FreshMail

O prelegencie

We FreshMailu jako Strategy Manager zajmuje się tworzeniem strategi e-mail marketingowych oraz analizą i optymalizacją komunikacji klientów w tym kanale.

20-21 Marca
2018
Warszawa, Multikino
Masz ciekawy temat
i chcesz wystąpić?
Zgłoś się!