Brak dopasowań wyszukiwania
Paweł Sala
FreshMail
Paweł Sala Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail

O prelegencie

Paweł Sala - ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Ewangelizator email marketingu - od wielu lat publikujący w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer+, Nowa Sprzedaż i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Współautor bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefana. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych. Czy wiesz, że aż 73% marketerów zgadza się ze stwierdzeniem, że email marketing ma kluczowe znaczenie dla ich działalności i jest 40-krotnie skuteczniejszy niż media społecznościowe? Nie wierzysz? Zatem zapraszamy Cię na warsztaty prowadzone przez Pawła Salę, CEO & co-founder we FreshMailu.

Warsztaty: Email marketing w B2B

Email marketing jest potężnym narzędziem, za pomocą którego możesz dostarczyć informacji swoim obecnym i potencjalnym klientom. Podlegając stałej ewolucji pokazuje swój potencjał w obliczu nowych wyzwań w sektorze B2B.

Podczas warsztatów dowiesz się m.in., jak:

  • zdobywać klientów B2B za pomocą email marketingu,
  • zwiększyć współczynnik otwarć i kliknięć w Twoich kampaniach,
  • budować pozycję eksperta, aby wygrać walkę o potencjalnego klienta,
  • zdobyć zaufanie odbiorcy poprzez wysyłanie w mailu istotnych, interesujących i pomocnych treści,
  • powiększyć zyski z działań email marketingowych.

Wystąpienia

12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Email marketing w B2B”

Wednesday, 10 April
09:40 - 10:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Pułapki umysłu w email marketingu”

Wednesday, 10 April
15:40 - 16:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Email Marketing 2019”

Kamil Kozieł
PrezART
Kamil Kozieł - PrezART

O prelegencie

Kamil Kozieł - skromnie sypia, bo robi dużo prezentacji. Ma przeświadczenie, że z każdą historią bez pointy, listą punktowaną lub żartem godnym emisji w Familiadzie, umiera jeden widz. Posiada niewytłumaczalny talent do przyciągania bystrych ludzi, interdyscyplinarnych projektów i niskich budżetów. Auto-destrukcyjne ciągoty skłoniły go do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. O swoich przemyśleniach informuje świat na blogu: kamilkoziel.pl. Założyciel IT School i PrezART.

Wystąpienia
Wednesday, 10 April
09:40 - 10:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Pułapki umysłu w email marketingu”

Kontakt
https://kamilkoziel.pl
Maciek Budzich
MediaFun
Maciek Budzich MediaFun

O prelegencie

Maciek Budzich - Media, które otaczają nas z każdej strony, próbując wcisnąć do głowy kolejną informację, czasem mnie wkurzają, czasem bawią, często zastanawiam się jak je wykorzystać do własnych celów. Dlatego stworzyłem własne medium i jestem jego największym fanem – tak powstał blog mediafun.pl. Jestem pasjonatem i komentatorem nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Miałem okazję być uczestnikiem na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładam m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie, AGH w Krakowie na kierunku marketing internetowy.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
12:40 - 13:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Poza schemat - czyli jak myśleć, planować i realizować niestandardowe kampanie z influencerami”

Michał Sadowski
Brand24
Michał Sadowski - Brand24

O prelegencie

Michał Sadowski - założyciel i Prezes Brand24, firmy zajmującej się monitoringiem Internetu. Startup Founder of the Year w konkursie “The Next Web Startup Awards”. Autor bestsellerowej książki "Rewolucja Social Media". Programista i grafik. W wolnym czasie fotograf i gitarzysta w zespole Band24.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
14:40 - 15:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“6 sposobów budowania wartościowych relacji z klientem”

Artur Jabłoński
Digitalk
Artur Jabłoński Digitalk

O prelegencie

Artur Jabłoński - CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

Warsztaty: Jak skutecznie reklamować się na Facebooku

Mimo że nie ma gotowej, złotej recepty na idealną reklamę na Facebooku, to na szczęście są uniwersalne reguły, które rządzą tym światem. Na warsztatach prowadzonych przez Artura Jabłońskiego dowiesz się, jakie są to reguły i co z nimi zrobić. Gdy zaczniesz je stosować w swoich kampaniach reklamowych, Twoje koszty zmaleją, a wyniki wzrosną. A przecież na tym Ci najbardziej zależy, prawda? Dlatego przyjdź na warsztaty Artura i poznaj sprawdzone metody reklamowania się na Facebooku. Szczególnie, że dynamika tego medium ciągle się zmienia, dochodzą nowe formaty i zwiększają się możliwości dotarcia do nowych osób.

Wystąpienia

09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Jak skutecznie reklamować się na Facebooku”

Tuesday, 20 March
16:40 - 17:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Facebook Ads - Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe”

Tomasz Palak
Grupa Profit Plus
Tomasz Palak - Grupa Profit Plus

O prelegencie

Tomasz Palak - radca prawny w Prawo Plus Podatki. Działający w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Ma na koncie występy na: I love marketing, Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach.

Warsztaty: Prawo w email marketingu

Wystąpienia

09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Prawo w email marketingu”

Tuesday, 20 March
11:40 - 12:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Pułapki prawne marketingu w Internecie”

Andrzej Ogonowski
SMSAPI
Andrzej Ogonowski Brand and PR director SMSAPI

O prelegencie

Andrzej Ogonowski - od 2006 roku związany z firmą ComVision (obecnie LINK Mobility Poland), początkowo jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. odpowiada za całokształt działań wizerunkowych marki oraz PR platformy. Uczestnik i prelegent wielu konferencji i spotkań branżowych, współautor wielu artykułów oraz książki „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”. Interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi i komunikacyjnymi, mierzeniem efektywności prowadzonych działań promocyjnych i wizerunkowych.

Zobacz zapowiedź:

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
13:40 - 14:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“E-mail, chatbot, a może SMS? Oczekiwania konsumenta vs komunikacja marki”

Jakub Cel
Interia
Jakub Cel Interia

O prelegencie

Jakub Cel -manager zespołu odpowiadającego m.in. za dostarczalność wiadomości masowych do Poczty Interii i współpracę z kluczowymi partnerami, a także monetyzację poza reklamową Portalu i usługi B2B. W swojej karierze w Interii zarządzał pocztą email, hostingiem, usługami płatnymi, a także przeprowadził wiele istotnych projektów, które na przestrzeni 7 lat przyczyniły się do sukcesów i wysokiej pozycji serwisów z Grupy Interii na rynku online. Wcześniej zdobywał doświadczenie po drugiej stronie adserwera m.in. w Grupie RMF oraz Comarch SA jako specjalista ds. badań marketingowych i promocji online. Chętnie dzieli się swoją wiedzą o rynku online na forum licznych organizacji branżowych, tym razem jako prelegent Mail My Day 2019 opowie m.in. o tym w jaki sposób wyróżnić się na tle tysięcy nadawców newsletterów i jak zmienia się rynek e-mail marketingu w Polsce.

Wystąpienia

14:00 - 14:20
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Jak Cię widzą tak Cię… klikają czyli pozycjonowanie na liście wiadomości ”

Błażej Abel
Landingi
Błażej Abel CEO Landingi

O prelegencie

Błażej Abel - przedsiębiorca, założyciel i CEO Landingi, wiodącej platformy landing page na polskim rynku. Z wykształcenia inżynier. Z branżą internetową związany od 2005r., kiedy zaczynał agencję interaktywną. Prelegent na licznych konferencjach. Na co dzień pracuje nad strategicznym rozwojem firmy.

Warsztaty: Landing Page

Czy chcesz dowiedzieć się jak skutecznie usprawnić swoje kampanie?

Z warsztatów dowiesz się:

  • Jak łatwo zintegrować landing page z narzędziami, z których już korzystasz,
  • W jaki sposób możesz spersonalizować landing page,
  • Na co zwrócić uwagę wykorzystując landing page w kampaniach GoogleAds,
  • Co zrobić by konwersja na landing page'u była wyższa

Wystąpienia

09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Landing Page”

Kontakt
https://landingi.com/pl
Łukasz Chwiszczuk
MediaGroup
Łukasz Chwiszczuk Trener Google Adwords MediaGroup

O prelegencie

Łukasz Chwiszczuk - czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Obecnie Head of Digital Performance w MediaGroup. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, Meritum Bank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Ads. Prelegent na I Love Marketing, Mail My Day, SEMcamp, Akademii Google Partners i SemKRK.

Warsztaty: Google Ads - reklama w wyszukiwarce, sprawdzone techniki
Jeśli interesuje się temat reklamy w wyszukiwarce oraz w jaki sposób mierzyć konwersję wybierz poranne warsztaty Łukasza Chwiszczuka.

Dowiesz się:

  • jak prawidłowo skonfigurować kampanie Google Ads na wyszukiwarce,
  • jak uniknąć najczęstszych błędów,
  • w jaki sposób zadbać o efektywność kampanii,
  • jak mierzyć efektywność kampanii Google Ads i nie popełnić błędu "podwójnych konwersji".


  • Warsztaty: Sieć reklamowa Google, Youtube oraz Remarketing
    Jeśli jesteś spragniony jeszcze większej dawki wiedzy o sieci reklamowej Google, Youtube oraz Remarketingu wybierz popołudniowe warsztaty prowadzone przez Łukasza Chwiszczuka.

    Na warsztatach usłyszysz:
  • jak prawidłowo ustawić kampanie na sieć reklamową Google oraz na Youtube,
  • jakie są najbardziej efektywne scenariusze remarketingowe
  • o jakich funkcjonalnościach nie wiedzą Twoi konkurencji ? Nowości w Google Ads
  • w jaki sposób zoptymalizować kampanie aby uniknąć nie efektywnego wydawania budżetu

Wystąpienia

09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Google Ads - reklama w wyszukiwarce, sprawdzone techniki”


12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Sieć reklamowa Google, Youtube oraz Remarketing”

Tuesday, 20 March
10:00 - 10:20
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Google Ads, czyli o reklamie w Google m.in. w Twoim telewizorze”

Grzegorz Miłkowski
ContentHouse
Grzegorz Miłkowski CEO ContentHouse

O prelegencie

Grzegorz Miłkowski - CEO w agencji full service content marketing – ContentHouse. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Materasso, Grupa PSB, Mrówka, mFinanse, Union Investment.

Zobacz zapowiedź:

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
14:20 - 14:40
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Generowanie leadów za pomocą content marketingu. W jaki sposób planować działania, żeby Excel się zgadzał?”

Michał Grzebyk
ContentHouse
Michał Grzebyk PR& Content Manager ContentHouse

O prelegencie

Michał Grzebyk - z wykształcenia polonista specjalizujący się w edytorstwie. Z wyboru PR-owiec i content marketingowiec. Teoretyk i praktyk działań w zakresie marketingu. Od dekady zawodowo zajmuje się tworzeniem treści marketingowych oraz strategii komunikacyjnych marek i instytucji. Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in. w agencjach Adweb i The Nets oraz realizując projekty w firmie consultingowej.

Warsztaty: Content marketing, czyli treści, które są lepsze niż reklama

Czy zastanawiałeś się kiedyś czy treści, mogą być lepsze niż reklama? Jeśli tak, warsztaty prowadzone przez Michała Grzebyka są dla Ciebie! W czasie szkolenia uczestnicy poznają pojęcia i schematy działań, które pozwalają samodzielnie realizować podstawowe oraz średniozaawansowane projekty content marketingowe. W czasie warsztatów zostaną poddane analizie, a następnie przepracowane przez uczestników, realne przykłady z ich środowiska pracy. Celem warsztatów będzie bezpośrednie przełożenie poznanych zagadnień teoretyczny na działania marketingowe, jakie prowadzą sami uczestnicy.

Wystąpienia

12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Content marketing, czyli treści, które są lepsze niż reklama”

Karol Dziedzic
Karol Dziedzic
Karol Dziedzic Karol Dziedzic

O prelegencie

Karol Dziedzic - Google Certified Trainer. W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM / SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

Warsztaty: Google Analytics - Nie daj się zwieść analitycznym pozorom

Z warsztatów dowiesz o tym, czy Twój email marketing jest efektywny czyli o:

  • wolumenie i jakości pozyskiwanego przez Ciebie ruchu,
  • analiza przepływu użytkowników przez Twoją stronę,
  • zaangażowanie w treści przez Twoich użytkowników,
  • faktycznych konwersjach.

Wystąpienia

12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Google Analytics - Nie daj się zwieść analitycznym pozorom”

Tuesday, 20 March
16:20 - 16:40
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Google Analytics - Nie daj się zwieść analitycznym pozorom”

Magdalena Pawłowska
magdalenap.com
Magdalena Pawłowska - magdalenap.com

O prelegencie

Magdalena Pawłowska - ekspert online marketingu, przedsiębiorca, #1 best selling autor „Jedna kampania do wolności” nominowanej w TOP10 najlepszych biznesowych książek 2018 wg. ECONOMICUS, host podcastu Marketing MasterClass. Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o sprzedaż produktów online. Radzą się jej znani autorzy, trenerzy i osoby showbiznesu, jak zmonetyzować ich obecność w Internecie. Magdalena na swoim koncie ma wiele udanych kampanii, m.in. dla jednego z klientów, dostarczyła klientów o wartości zakupowej 2,4 miliona PLN podczas dwumiesięcznej kampanii online, przy innej ponad 1 milion PLN przychodu w 15 dni, oraz 600 tysięcy PLN przychodu w 5 dni. Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce - Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager. Innymi klientami byli m.in. mBank, Groupon. Misją Magdaleny jest edukacja przedsiębiorców w zakresie tworzenia produktów online, czyli opakowania i sprzedaży ich wiedzy w formie produktów internetowych. Wierzy, że dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.

Wystąpienia

10:40 - 11:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Sekwencje e-mailowe i procesy w kampaniach sprzedażowych - case study”

Rafał Szymański
-
Rafał Szymański - -

O prelegencie

Rafał Szymański - twórca Social Selling Marketing Automation. Ekspert digital marketingu i eCommerce. Specjalizuje się w optymalizacji sprzedaży przez Internet. Na podstawie doświadczeń przy wdrażaniu programów Social Selling, zbudował własne narzędzie do optymalizacji i automatyzacji działań na LinkedIn, Facebook i Twitter. Prelegent konferencji na temat digital marketingu i eCommerce. Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie email marketingowe.

Warsztaty: Linked In

Zobacz zapowiedź:

Wystąpienia

12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Linked In”


16:00 - 16:20
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Social Selling w B2B. Przykłady dobrych wdrożeń i kreacji marki eksperta w email marketingu.”

Witold Kilijański
NewDataLabS
Witold Kilijański NewDataLabS

O prelegencie

Witold Kilijański - Prezes Zarządu NewDataLabs - jedynej w Polsce firmy w 100% skoncentrowanej na wdrożeniach technologii Tableau (najbardziej innowacyjnego narzędzia na rynku Business Intelligence), współtwórca wielu projektów wdrożeniowych. Ponadto członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów w ramach, których współtworzy dobre praktyki analizy danych w Polsce. Autor wielu publikacji na temat analizy, raportowania i wizualizacji danych, wykładowca wyższych uczelni, a także prelegent na licznych konferencjach branżowych. Prywatnie fan narciarstwa, turystyki, żeglarstwa i gotowania.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
10:20 - 10:40
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Jak uczynić fascynującą najnudniejszą część pracy e-mail marketera”

Marcin Szczupak
Press Service Monitoring Mediów
Marcin Szczupak Kierownik działu raportów medialnych Press Service Monitoring Mediów

O prelegencie

Marcin Szczupak - kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing. Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
15:20 - 15:40
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Prosto w serce. Rola dostępu do informacji w e-mail marketingu”

Marcin Kociuba
FreshMail
Marcin Kociuba Strategy Manager FreshMail

O prelegencie

Marcin Kociuba - strategy Manager we FreshMailu. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii email marketingowych dla kluczowych klientów. Od 15 lat pracuje w branży nowych mediów i marketingu. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. Marketer+, Nowa Sprzedaż, Marketing w Praktyce) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także uczelniach.

Warsztaty: Strategia email marketingowa

Chcesz dowiedzieć się jak przygotować strategię email marketingową? Zapisz się na warsztaty prowadzone przez Marcina Kociubę, Strategy Managera we FreshMailu. Po warsztatach przygotowanie działań email marketingowych nie będzie stanowić dla Ciebie problemu.

Na warsztatach dowiesz się:

  • jakie cele możesz osiągnąć przy pomocy email marketingu,
  • jak tworzyć grupy docelowe Twoich kampanii (dane deklaratywne, behawioralne, analiza RFM),
  • jak tworzyć komunikację do każdej z tych grup,
  • jak dobrać najlepszy czas na wysyłkę, z jaką częstotliwością wysyłać kampanie
  • jak czytać raporty i rozumieć wskaźniki email marketingowe

Wystąpienia

12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Strategia email marketingowa”

Łukasz Hardek
Semahead
Łukasz Hardek Semahead

O prelegencie

Łukasz Hardek - Head of New Business w Agencji Semahead. Jako szef pionu New Business od listopada 2018 roku koordynuje podległy mu zespół, odpowiada za realizację strategii sprzedażowej oraz bierze udział w planowaniu działań dla klientów i rozwijaniu oferty agencji. Przez 6 lat pracował w firmie FreshMail gdzie odpowiadał za kontakty z największymi klientami, zarządzanie działem sprzedaży oraz reprezentował firmę jako prelegent podczas konferencji i szkoleń z zakresu email marketingu.

Zobacz zapowiedź:

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
11:00 - 11:20
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Strategia, kampania, kreacja – taka sytuacja”

Daniel Baradziej
Brand24
Daniel Baradziej - Brand24

O prelegencie

Daniel Baradziej - swoją przygodę z marketingiem zaczynał od koła naukowego MarkeTEAM. Aktualnie rozwija skrzydła w Brand24, gdzie pomaga klientom poznawać wartość monitoringu Internetu oraz zgłębia tajniki marketing automation. Po godzinach organizuje Czwartkowe Spotkania Social Media w Łodzi.

Warsztaty: Monitoring Internetu, czyli nic co w Internecie, nie jest mi obce

Internauci udostępniają w sieci, a w szczególności w mediach społecznościowych, prawie wszystko: prywatne przemyślenie, osobiste pliki, zdjęcia dzieci, a nawet zdjęcia własnych kart kredytowych. Co ważniejsze, dzielą się również swoimi opiniami i osobistymi doświadczeniami w korzystaniu z różnych marek, produktów oraz usług. Chcesz wiedzieć jak je poznać?

Podczas warsztatu dowiesz się:

  • czym jest monitoring Internetu,
  • w jakich obszarach możesz go wykorzystać,
  • jak marki wykorzystują monitoring w swoich działaniach,
  • jak wygląda zaawansowana analiza danych,
  • jak wykorzystać funkcje Brand24, aby w łatwy sposób dotrzeć do oczekiwanych wzmianek.
  • Wystąpienia

    09:30 - 11:30
    Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

    “Monitoring Internetu, czyli nic co w Internecie, nie jest mi obce”

Dominik Juszczyk
dominikjuszczyk.pl
Dominik Juszczyk - dominikjuszczyk.pl

O prelegencie

Dominik Juszczyk - w życiu i w codziennej pracy wdraża najlepsze praktyki, które mają zwiększyć produktywność jego i zespołów, z którymi współpracuje. Jako certyfikowany trener Instytutu Gallupa pomaga zwiększyć produktywność i efektywność pracowników. Stara się wykorzystać maksymalnie każdy dzień. Cieszy się swoimi porannymi treningami biegowymi.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
12:20 - 12:40
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Email marketing w jednoosobowej firmie - podejście, budowanie bazy, rezultaty”

Konrad Giżycki
GO.PL
Konrad Giżycki CEO GO.PL

O prelegencie

Konrad Giżycki - współtwórca GO.PL - platformy reklamy display, video oraz e-mail. Programista z ponad 25-letnim doświadczeniem. W GO.PL pierwotnie jako CTO, a od 2016 roku jako CEO z sukcesami zarządza firmą. Twórca backendu RTB obsługującego w Polsce ponad 2 miliardy zapytań o reklamy dziennie. Pomysłodawca i główny twórca oprogramowania do remarketingu emailowego. Twórca wdrożenia remarketingu performance i emailowego dla Grupy Onet. Nie boi się żadnych wyzwań, a jego celem jest tworzenie jak najlepszych rozwiązań, dających realne zyski klientom. GO.PL jako platforma reklamowa uzyskała prestiżowe nagrody Ekomers, za Inowacje Roku oraz Najlepsze Narzędzie do generowania sprzedaży. Pasjonat fotografii i trenigów siłowych, ceniony za zaangażowanie w każdy projekt.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
12:00 - 12:20
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Remarketing mailowy - jak wysyłać maile, które generują sprzedaż bez zbierania adresów, w zgodzie z RODO”

Magdalena Szyjka
FreshMail
Magdalena Szyjka Customer Success Manager | DPO FreshMail

O prelegencie

Magdalena Szyjka - człowiek orkiestra we FreshMailu, Customer Success Manager i DPO zarazem. Dba o to, aby nawet najmniejsze problemy klientów szybko przestawały nimi być, a temat RODO nie ma dla niej żadnych tajemnic. Dobrze trzyma się ze słowem pisanym, ze sceną też ma niezłe relacje. Prywatnie określa się mianem mola książkowego i serialowego geek’a, aczkolwiek każda jej wolna myśl krąży wokół podróży.

Warsztaty: Efektywna kreacja maila

Masz już odbiorców i przemyślany cel, przed Tobą ostatnie zadanie - zrobić dobry newsletter. Nie wiesz, jak się do tego zabrać i od czego zacząć? Nie martw się, jesteś we właściwym miejscu. Na tym warsztacie Magdalena Szyjka przedstawi Ci nasz niezawodny sposób na tworzenie newslettera.

Podczas warsztatów dowiesz się:

  • jak samodzielnie stworzyć dobry newsletter,
  • jaki jest standardowy układ mailingu i co zrobić, aby wysyłka była bardziej efektywna,
  • jak zoptymalizować kampanię, aby odbiorca dotarł do jej końca.

Wystąpienia

09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Efektywna kreacja maila”

Bartłomiej Podolecki
FreshMail
Bartłomiej Podolecki Business Development FreshMail

O prelegencie

Bartłomiej Podolecki - Business Development we FreshMailu z kilkuletnim doświadczeniem jako sprzedawca w pozyskiwaniu klientów zimno oraz ciepłoleadowych. Jak sam o sobie mówi, największą radość sprawia mu satysfakcja klienta. Absolwent marketingu i komunikacji rynkowej na UEKU, entuzjasta marketingu internetowego i powiązanych z nim metod sprzedażowych. Prywatnie fan piłki nożnej, treningów o bladym świcie oraz zdrowego trybu odżywiania.

Warsztaty: Email Marketing od A do Z

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z email marketingiem i chcesz poznać jego tajniki, przyjdź na całodniowe warsztaty z jego podstaw. Patrycja Górnicka i Bartłomiej Podolecki przekażą Ci praktyczne porady, jak wysyłać efektywne kampanie mailowe. Dzięki temu zdobędziesz kompleksową wiedzę oraz realne umiejętności, które wykorzystasz w swoim biznesie.

Podczas warsztatów dowiesz się m.in., jak:

  • od A do Z stworzyć, zaplanować i wysłać kampanię,
  • wykorzystać FreshMaila do realizacji celów marketingowych i sprzedażowych w swojej firmie,
  • zbudować własną bazę odbiorców i wywrzeć na nich dobre pierwsze wrażenie,
  • stworzyć dobrą komunikację marketingową i sprzedażową w email marketingu.

Wystąpienia

09:30 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Email Marketing od A do Z ”

Renata Gajoch-Bielecka
FreshMail
Renata Gajoch-Bielecka Content Designer FreshMail

O prelegencie

Renata Gajoch-Bielecka - Marketer z zamiłowania i z zawodu. We FreshMailu zajmuje się m.in. prowadzeniem projektów marketingowych, pisaniem tekstów i kampaniami lead generation. Dąży do złotego środka między kreatywnymi, a efektywnymi kampaniami marketingowymi. Prywatnie fanka wszelakiego słowa pisanego - od klasyków po literaturę faktu.

Warsztaty: Zwiększanie bazy odbiorców mailingu
Niezależnie od tego czy posiadasz już bazę odbiorców, czy dopiero zaczynasz ją budować i zastanawiasz się, jak robić to skutecznie, warsztaty o zwiększaniu bazy odbiorców mailingu są dla Ciebie. Lista subskrybentów, to fundament email marketingu, dlatego warto zadbać o jego solidne podstawy.


Z warsztatów dowiesz się:

  • jaki jest główny cel, który musisz spełnić, by pozyskiwać nowe adresy email,
  • jakie są obecnie najskuteczniejsze metody zbierania adresów,
  • jakich błędów należy się wystrzegać, by nie zmarnować pieniędzy na kampanię,
  • jakie optymalizacje i testy możesz przeprowadzić, by skuteczniej budować bazę odbiorców,
  • jakie usprawnienia możesz wprowadzić w systemie FreshMail, by lepiej zarządzać swoją bazą,
  • jakich optymalizacji dokonujemy w FreshMailu przy budowaniu naszej bazy - zdradzę kilka skutecznych tajników, których jeszcze nigdzie nie publikowaliśmy.

Wystąpienia

09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Zwiększanie bazy odbiorców mailingu ”

Patrycja Górnicka
FreshMail
Patrycja Górnicka Account Manager FreshMail

O prelegencie

Patrycja Górnicka - w dziale Customer Service FreshMaila jest Account Managerem oraz prowadzi szkolenia z obsługi systemu dla klientów, jak również webinary systemowe. Dodatkowo jest osobą odpowiedzialną za wdrożenie nowych pracowników. To pewnie dlatego, że prywatnie interesuje ją psychologią kontaktów międzyludzkich. Poza tym w wolnym czasie stawia na aktywny wypoczynek, uwielbia podróże, które pozwalają poznać ludzi i kulturę danego kraju.

Warsztaty: Email Marketing od A do Z

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z email marketingiem i chcesz poznać jego tajniki, przyjdź na całodniowe warsztaty z jego podstaw. Patrycja Górnicka i Bartłomiej Podolecki przekażą Ci praktyczne porady, jak wysyłać efektywne kampanie mailowe. Dzięki temu zdobędziesz kompleksową wiedzę oraz realne umiejętności, które wykorzystasz w swoim biznesie.

Podczas warsztatów dowiesz się m.in., jak:

  • od A do Z stworzyć, zaplanować i wysłać kampanię,
  • wykorzystać FreshMaila do realizacji celów marketingowych i sprzedażowych w swojej firmie,
  • zbudować własną bazę odbiorców i wywrzeć na nich dobre pierwsze wrażenie,
  • stworzyć dobrą komunikację marketingową i sprzedażową w email marketingu.

Wystąpienia

09:30 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Email Marketing od A do Z ”

Milena Dziedzic
FreshMail
Milena Dziedzic Customer Success Manager FreshMail

O prelegencie

Milena Dziedzic - pracuje na stanowisku Customer Success Managera we FreshMailu. Z racji swojego wieloletniego doświadczenia w pracy z klientem i świetnej znajomości narzędzi e-mail marketingowych wspiera klientów FreshMaila w efektywnym korzystaniu z systemu i wysyłce kampanii. Prywatnie zdobywczyni trzech kontynentów, fanka gór, planszówek i dobrych książek. Jej ulubionym środkiem transportu jest rower niezależnie od pory roku i aury.

Warsztaty: Personalizacja i segmentacja w email marketingu

Czy chcesz dostosować swoje kampanie email marketingowe do potrzeb klientów oraz dokładnie dobrać treść do ich zainteresowań? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Na tych warsztatach Milena Dziedzic Customer Success Manager we FreshMailu, opowie jak poprawnie segmentować i personalizować wysyłki email marketingowe.

Z warsztatów dowiesz się jak:

  • skutecznie segmentować swoją bazę odbiorców,
  • wykorzystać różne dane o swoich subskrybentach do personalizacji wysyłek,
  • dopasować odpowiednie treści do potrzeb poszczególnych odbiorców,
  • tworzyć i wykorzystywać persony w email marketingu, a to wszystko przy pomocy systemu FreshMail.

Wystąpienia

12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181 B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Personalizacja i segmentacja w email marketingu”

Nazwisko już niebawem
Nazwisko już niebawem

O prelegencie

Ilość miejsc