Brak dopasowań wyszukiwania
Kamil Kozieł
PrezART
Kamil Kozieł - PrezART

O prelegencie

Skromnie sypia, bo robi dużo prezentacji. Ma przeświadczenie, że z każdą historią bez pointy, listą punktowaną lub żartem godnym emisji w Familiadzie, umiera jeden widz. Posiada niewytłumaczalny talent do przyciągania bystrych ludzi, interdyscyplinarnych projektów i niskich budżetów. Auto-destrukcyjne ciągoty skłoniły go do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. O swoich przemyśleniach informuje świat na blogu: kamilkoziel.pl. Założyciel IT School i PrezART.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
09:35 - 10:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Email Marketing 2019”

Kontakt
https://kamilkoziel.pl
Tomasz Palak
Grupa Profit Plus
Tomasz Palak - Grupa Profit Plus

O prelegencie

Radca prawny w Prawo Plus Podatki. Działający w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Ma na koncie występy na: I love marketing, Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
12:05 - 12:30
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Pułapki prawne marketingu w Internecie”

Dominik Juszczyk
-
Dominik Juszczyk - -

O prelegencie

W życiu i w codziennej pracy wdraża najlepsze praktyki, które mają zwiększyć produktywność jego i zespołów, z którymi współpracuje. Jako certyfikowany trener Instytutu Gallupa pomaga zwiększyć produktywność i efektywność pracowników. Stara się wykorzystać maksymalnie każdy dzień. Cieszy się swoimi porannymi treningami biegowymi.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
13:40 - 14:05
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Email marketing w jednoosobowej firmie - podejście, budowanie bazy, rezultaty.”

Rafał Szymański
-
Rafał Szymański - -

O prelegencie

Twórca Social Selling Marketing Automation. Ekspert digital marketingu i eCommerce. Specjalizuje się w optymalizacji sprzedaży przez Internet. Na podstawie doświadczeń przy wdrażaniu programów Social Selling, zbudował własne narzędzie do optymalizacji i automatyzacji działań na LinkedIn, Facebook i Twitter. Prelegent konferencji na temat digital marketingu i eCommerce. Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie email marketingowe.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
16:35 - 17:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Social Seling w B2B. Przykłady dobrych wdrożeń i kreacji marki eksperta w email marketingu.”

Michał Sadowski
-
Michał Sadowski - -

O prelegencie

Założyciel i Prezes Brand24, firmy zajmującej się monitoringiem Internetu. Startup Founder of the Year w konkursie “The Next Web Startup Awards”. Autor bestsellerowej książki "Rewolucja Social Media". Programista i grafik. W wolnym czasie fotograf i gitarzysta w zespole Band24.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
15:45 - 16:10
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“6 sposobów budowania wartościowych relacji z klientem”

Daniel Baradziej
Brand24
Daniel Baradziej - Brand24

O prelegencie

Swoją przygodę z marketingiem zaczynał od koła naukowego MarkeTEAM. Aktualnie rozwija skrzydła w Brand24, gdzie pomaga klientom poznawać wartość monitoringu Internetu oraz zgłębia tajniki marketing automation. Po godzinach organizuje Czwartkowe Spotkania Social Media w Łodzi.

Nazwisko już niebawem
Nazwisko już niebawem

O prelegencie

Wystąpienia
Tuesday, 21 March
12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Google Analytics”

Tuesday, 20 March
10:00 - 10:25
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Informacje podamy wkrótce ”

Tuesday, 20 March
10:25 - 10:50
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Informacje podamy wkrótce ”

Tuesday, 20 March
11:15 - 11:40
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Informacje podamy wkrótce”

Tuesday, 20 March
12:30 - 12:55
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Informacje podamy wkrótce”

Tuesday, 20 March
14:30 - 14:55
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Informacje podamy wkrótce”

Tuesday, 20 March
14:55 - 15:20
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Informacje podamy wkrótce”

Tuesday, 20 March
16:10 - 16:35
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Informacje podamy wkrótce”

Wednesday, 21 March
09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Monitoring Mediów”

Wednesday, 21 March
09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Strategia email marketingowa”

Wednesday, 21 March
09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Landing Page”

Wednesday, 21 March
09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Reklama w wyszukiwarce oraz mierzenie konwersji.”

Wednesday, 21 March
09:30 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Email Marketing od A do Z ”

Wednesday, 21 March
09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Zwiększanie bazy odbiorców mailingu ”

Wednesday, 21 March
09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Prawo w email marketingu”

Wednesday, 21 March
12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Linked In”

Wednesday, 21 March
12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Efektywna kreacja maila”

Wednesday, 21 March
12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Sieć reklamowa Google, Youtube oraz Remarketing”

Wednesday, 21 March
12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Personalizacja i segmentacja w email marketingu”

Wednesday, 21 March
12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Email marketing w B2B”

Wednesday, 21 March
12:00 - 14:00
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Content marketing”

Maciej Orłoś
maciejorlos.pl
Maciej Orłoś Dziennikarz i prezenter maciejorlos.pl

O prelegencie

Dziennikarz, gospodarz programów telewizyjnych, konferansjer - prowadzący wydarzenia specjalne, konferencje oraz gale. Jeden z najbardziej popularnych dziennikarzy i prezenterów telewizyjnych w Polsce. Jest laureatem czterech Wiktorów, w tym Super Wiktora za całokształt dokonań oraz Telekamery. Trener wystąpień publicznych, autoprezentacji i kontaktów z mediami.

Paweł Sala
FreshMail
Paweł Sala Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail

O prelegencie

Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Ewangelizator email marketingu - od wielu lat publikujący w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer+, Nowa Sprzedaż i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Współautor bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas). Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefana. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
09:35 - 10:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Email Marketing 2019”

Alexa Hubley
Unbounce
Alexa Hubley Customer Marketing Strategist Unbounce

O prelegencie

Alexa Hubley pracuje jako Customer Marketing Strategist w Unbounce. Jej specjalnością jest tworzenie atrakcyjnych, spersonalizowanych kampanii marketingowych, które pomagają klientom czerpać maksimum korzyści z narzędzia jakim jest Unbounce. W wolnym czasie Alexa lubi grać w piłkę nożną oraz ustawiać się w kolejce po przekąski (ponieważ są w życiu rzeczy, na które warto czekać).

Artur Jabłoński
Digitalk
Artur Jabłoński Digitalk

O prelegencie

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
16:35 - 17:00
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Facebook Ads”

Wednesday, 21 March
09:30 - 11:30
Aleje Jerozolimskie 181B, Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

“Facebook Ads”

Artur Kurasiński
kurasinski.com
Artur Kurasiński Przedsiębiorca,mówca publiczny, bloger kurasinski.com

O prelegencie

Przedsiębiorca,mówca publiczny i fan nowych technologii. Współtwórca wielu polskich startupów. Mentor w licznych konkursach oraz autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o technologii: kurasinski.com. Prelegent i uczestnik największych i najważniejszych konferencji branżowych w Polsce. Współtwórca największego i najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów (Aula Polska) oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, książek, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.

Maciej Lewiński
Akademia Analytics
Maciej Lewiński CEO Akademia Analytics

O prelegencie

Maciek Lewiński zajmuję się rozwiązywaniem problemów małych, średnich i dużych firm z Google AdWords i Google Analytics. Powołał go do tego… sam Google. Jest Certyfikowanym Trenerem, któremu gigant powierzył edukowanie agencji SEM w ramach projektu Akademia Google Partners oraz konsultowanie najtrudniejszych przypadków. Działa także w ramach Centrum Pomocy Google, a za merytoryczne wsparcie oficjalnego forum Google otrzymał tytuł Najlepszego Współtwórcy Forum Google. Co to dla Ciebie oznacza? Warsztat z Google Analytics poprowadzi człowiek, który zna narzędzia Google’a jak własną kieszeń.

Maciej Budzich
mediafun.pl
Maciej Budzich Bloger mediafun.pl

O prelegencie

Media, które otaczają nas z każdej strony, próbując wcisnąć do głowy kolejną informację, czasem mnie wkurzają, czasem bawią, często zastanawiam się jak je wykorzystać do własnych celów. Dlatego stworzyłem własne medium i jestem jego największym fanem – tak powstał blog mediafun.pl. Jestem pasjonatem i komentatorem nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Miałem okazję być uczestnikiem na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładam m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie, AGH w Krakowie na kierunku marketing internetowy.

Kontakt
http://www.mediafun.pl/
Jan Zając
Sotrender
Jan Zając Prezes Zarządu Sotrender

O prelegencie

Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 43 kraje – w większości na rowerze.

Kontakt
https://www.sotrender.com/pl
Szymon Słowik
Takaoto
Szymon Słowik Współzałożyciel Takaoto Takaoto

O prelegencie

Marketer, konsultant, bloger specjalizujący się w tematyce SEO. Współzałożyciel agencji analityczno-marketingowej Takaoto, w której odpowiada za audyty oraz strategie pozyskiwania ruchu z Google i social media. Współautor książki „Projektowanie strategii marki”. Wykładowca dwóch kierunków studiów podyplomowych AGH.

Kontakt
https://takaoto.pro/
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
MyLo
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Radca prawny, wspólnik MyLo

O prelegencie

Radca prawny z ponad 10-letnim doświadczeniem, współwłaściciel kancelarii MyLo. Najbardziej lubi przekuwać problemy prawne na łatwe rozwiązania. Pracuje głównie dla firm z branży interaktywnej. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych, wdraża polityki zgodne z RODO bez uszczerbku dla procesów marketingowych, skutecznie broni klientów w kontrolach UOKiK. Pracuje dla takich firm jak 4F, Freshmail, Opcom, Insignia, Content House, Socjomania, XTRF, SoftwareMill, PushPushGo, FastTony.es, DobreProgramy, Marketer+, cosmose.co, sprawnymarketing.pl Prelegent w zakresie RODO na konferencjach: 1) Marketing Progress 2017 we Wrocławiu, 2) Akademia Marketingu 2017 w Krakowie, 3) Mail My Day 2018 w Warszawie

Łukasz Kozłowski
Shoper
Łukasz Kozłowski Customer Success Manager Shoper

O prelegencie

Komunikacją cyfrową zajmuje się od wielu lat; początkowo w branży usługowej oraz w branży e-commerce – pracował m.in przy projekcie sklepu sportowo-turystycznego PRESTO. Obecnie szefuje działowi Customer Success, gdzie zajmuje się analizą klientów oraz dbaniem o ich rozwój w Dreamcommerce S.A. dla platformy Shoper. Obronił pracę magisterską z Filozofii na Papieskiej Akademii Teologicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Papieski), Ukończył podyplomowe studia Komunikacja w Biznesie w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera oraz studia Executive MBA w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu.

Kontakt
https://www.shoper.pl/
Michał Madura
Edisonda
Michał Madura Konsultant UX Edisonda

O prelegencie

Michał Madura - socjolog pracujący w krakowskim studiu EDISONDA. Zawodowo zajmuje się robieniem dobrego wrażenia i próbuje znaleźć połączenie pomiędzy technologią, kulturą i społeczeństwem. Współorganizator krakowskiej edycji konferencji World Usability Day (WUD Kraków) oraz wykładowca Akademii Górniczo-Hutniczej.

Kontakt
http://www.edisonda.pl/
Grzegorz Miłkowski
Content House
Grzegorz Miłkowski CEO Content House

O prelegencie

CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwyści wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka, mFinanse.

Łukasz Chwiszczuk
MediaGroup
Łukasz Chwiszczuk Trener Google Adwords MediaGroup

O prelegencie

Czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Obecnie Head of Digital Performance w MediaGroup. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, Meritum Bank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Ads. Prelegent na I Love Marketing, Mail My Day, SEMcamp, Akademii Google Partners i SemKRK.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
14:05 - 14:30
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Google Ads, czyli o reklamie w Google m.in. w Twoim telewizorze.”

Bartłomiej Rak
Polar Sport
Bartłomiej Rak Specjalista ds. e-commerce Polar Sport

O prelegencie

Od 2005 roku w Polar Sport odpowiedzialny za kanał e-commerce. Obecnie skupiony na rozwoju platformy sklepu oraz planowaniu i i analizowaniu działań e-marketingowych.
Wspinacz, miłośnik espresso i górskich aktywności.

Grzegorz Nowak
Alpaca Studio
Grzegorz Nowak CEO Alpaca Studio

O prelegencie

Jeden z najbardziej znanych polskich specjalistów z zakresu omnichannel marketingu. Wykładowca akademicki, prelegent najważniejszych konferencji biznesowych oraz aktywny promotor idei spójności wielokanałowej komunikacji. CEO dynamicznie rozwijającej się agencji omnichannel marketingu – Alpaca Studio. Prezes zarządu i inwestor w spółce technologicznej We2You (właściciel m.in. platformy typu sharing economy – Rentao). Kluczem do sukcesu kierowanych przez niego firm jest przede wszystkim holistyczne podejście do marketingu, spójne, zintegrowane działania oraz budowa trwałych relacji biznesowych. Absolwent MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył również Wydział Reklamy i Marketingu Polish Open University w Warszawie uzyskując jednocześnie akredytację Oxford Brookes University w Oksfordzie oraz Szkołę Grafiki Komputerowej DPA w Krakowie. Trener biznesu z kwalifikacjami potwierdzonymi międzynarodowym certyfikatem PERSOLOG. Taternik, snowboardzista, zapalony podróżnik.

Wystąpienia
Tuesday, 20 March
11:40 - 12:05
ul. Złota 59, Multikino, Złote Tarasy

“Na czym polega model omnichannel i customer experience”

Elżbieta Krupa
FreshMail
Elżbieta Krupa Account Manager FreshMail

O prelegencie

Account Manager w firmie FreshMail. Na co dzień pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów oraz wysyłaniu efektywnych kampanii mailingowych. Interesują ją social media. Prywatnie wielka fanka sportów.

Aleksandra Jakubek
FreshMail
Aleksandra Jakubek Customer Relationship Manager FreshMail

O prelegencie

Z FreshMailem związana od 2012 roku. Najpierw wspierała użytkowników w Biurze Obsługi Klienta. Obecnie zajmuje się analizą ich potrzeb i zachowań oraz tworzeniem strategii lead nurturingowych.

Marcin Kociuba
FreshMail
Marcin Kociuba Online Marketing Manager FreshMail

O prelegencie

We FreshMailu odpowiedzialny za marketingowe działania online, kładąc szczególny nacisk na content marketing. Współtworzy i realizuje strategie e-komunikacji.

Kontakt
https://www.linkedin.com/in/marcinkociuba/
Szymon Odolanowski
FreshMail
Szymon Odolanowski Specjalista ds. email marketingu FreshMail

O prelegencie

Odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjacje handlowe. Od lat związany ze środowiskiem sprzedażowym. Doświadczenie zdobywał pracując m.in. na targach międzynarodowych w Paryżu i Walencji oraz sprzedając usługi kulturalne, czy programy lojalnościowe dla galerii handlowych. Absolwent Zarządzania Kulturą i Mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prywatnie entuzjasta nowych technologii oraz pasjonat dobrej kuchni.

Gabriela Wolak
FreshMail
Gabriela Wolak Email Marketing Specialist FreshMail

O prelegencie

Absolwentka filologii polskiej i pasjonat języka. Najskuteczniej włada jednak językiem sprzedaży. We FreshMailu realizuje się jako Email Marketing Specialist. Na co dzień odpowiedzialna za poszerzanie grona nowych klientów firmy i prowadzenie negocjacji handlowych. Szkoli, prezentuje i opowiada, jak wysyłać dobre maile. Od lat obecna w środowisku sprzedażowym, gdzie z pasją znajduje rozwiązania dla swoich klientów.

Mateusz Zapała
FreshMail
Mateusz Zapała Strategy Manager FreshMail

O prelegencie

We FreshMailu jako Strategy Manager zajmuje się tworzeniem strategi e-mail marketingowych oraz analizą i optymalizacją komunikacji klientów w tym kanale.

Ilość miejsc