Prelegenci
Grzegorz Miłkowski
Generowanie leadów za pomocą content marketingu. W jaki sposób planować działania,
żeby Excel się zgadzał?
Cała Agenda
Grzegorz Miłkowski - CEO w agencji full service content marketing – ContentHouse. Jest właścicielem i redaktorem
naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących
komunikację, marketing i nowe technologie. W branży marketingu i technologii działa od
2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie),
redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec
odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował
projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif,
Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec),
Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Materasso, Grupa
PSB, Mrówka, mFinanse, Union Investment.
Zobacz zapowiedź:
Zobacz zapowiedź:
20-21
Marca
2018
Warszawa, Multikino
2018
Masz ciekawy temat
i chcesz wystąpić? Zgłoś się!
i chcesz wystąpić? Zgłoś się!