Prelegenci
Paweł Sala - ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards.
Ewangelizator email marketingu - od wielu lat publikujący w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer+, Nowa Sprzedaż i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Współautor bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Colegium Civitas).
Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefana. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych.
Czy wiesz, że aż 73% marketerów zgadza się ze stwierdzeniem, że email marketing ma kluczowe znaczenie dla ich działalności i jest 40-krotnie skuteczniejszy niż media społecznościowe? Nie wierzysz? Zatem zapraszamy Cię na warsztaty prowadzone przez Pawła Salę, CEO & co-founder we FreshMailu.
Warsztaty: Email marketing w B2B
Email marketing jest potężnym narzędziem, za pomocą którego możesz dostarczyć informacji swoim obecnym i potencjalnym klientom. Podlegając stałej ewolucji pokazuje swój potencjał w obliczu nowych wyzwań w sektorze B2B.
Podczas warsztatów dowiesz się m.in., jak:
Podczas warsztatów dowiesz się m.in., jak:
- zdobywać klientów B2B za pomocą email marketingu,
- zwiększyć współczynnik otwarć i kliknięć w Twoich kampaniach,
- budować pozycję eksperta, aby wygrać walkę o potencjalnego klienta,
- zdobyć zaufanie odbiorcy poprzez wysyłanie w mailu istotnych, interesujących i pomocnych treści,
- powiększyć zyski z działań email marketingowych.
20-21
Marca
2018
Warszawa, Multikino
2018
Masz ciekawy temat
i chcesz wystąpić? Zgłoś się!
i chcesz wystąpić? Zgłoś się!